Zdravim......Nejak ma chytila cyklistika a tak zvazujem ze by som o rok aj na nejake preteky MTB zbehol... len neviem aky bicykel ci hardtail alebo celoodpruzeny... bicykel bude skladany s komponentov Mavic, Fox, Shimano XTR, Ritchey......poradte aky ...ci celoodpruzeny alebo hardtail..???
prosim ta precitaj si moj prispevok najprv poriadne a potom odpovedaj, ja som nepisal ze geometria bola ta ista( ale o pocite z HT a FULLa ako sa mi na nom sedelo).
A myslim ze geometria ti nerobi 3kg na vahe.
pridam aj ja svoju trosku do mlyna
Jazdim AM fully uz 5 rokov. Prednedavnom som si zaobstaral karbonoveho HT a cuduj sa svete, jazda na nom sa mi vidi rovnako zabavna. Bike je zivy, ide omnoho lepsie za pedalom a aj komfort jazdy je myslim velmi dobry. Samozrejme komfort jazdy zavisi aj od pouzitych komponentov (karbon predsalen viac pracuje ako hlinik). Nikdy to nebude zehlicka ako full, ale tie usetrene 3 kila oproti fullu su setsakra poznat. Ked slapnem do pedalov, tak bike jede. A to porovnavam so Santa Cruzom a jeho VPP2, ktore je inertne voci pohupovaniu pri slapani (mikro pohupovanie tam samozrejme vzdy bude).
HT som kupoval za istym ucelom a myslim, ze zatial velmi dobre moje poziadavky splna.
Otazne je ako by dopadlo porovnanie chrtie HT a chrti full. Vzdy ale hraje podstatnu rolu financna otazka. Dobre vybaveny chrti full bude cenovo niekde inde ako odpovedajuco vybaveny chrti HT.
prosim ta precitaj si moj prispevok najprv poriadne a potom odpovedaj, ja som nepisal ze geometria bola ta ista( ale o pocite z HT a FULLa ako sa mi na nom sedelo).
Precitaj si ho radsej Ty .. a potom to, co som napisal ja. Ak to ani tak nepochopis, tak sorry, ze som reagoval. Ale napisem to este raz .. geometria, posed. A v pripade, ze to,z e sa Ti na nom jazdilo zle je pretoze mal o 3 kila viac(co si napisal az teraz), tak prosim ta neries otazku HT alebo full
jj, je to dost velky rozdiel.