Papundekel je v podstate dobrý mediálny produkt tak to stiahli aj medzi bežnú populáciu.
S výnimkou niektorých It. rámov sa už všetko robí v ázii.
Katalógovo a menia sa len nálepky.
05.05.2010 - 14:20:14
00
Uhlík = nižšia váha. Preto ich používam aj ja. Komfort dosiahneš vidlicou a jej nastavením a plášťami a ich nahustením. ;)
05.05.2010 - 14:46:19
00
S výnimkou niektorých It. rámov sa už všetko robí v ázii.

a čo sa v ázii nevyrába? :) okrem toho ázia nerovná sa automaticky sračky.. okrem toho či kúpim tovar vyrobený ázijcami v ázií alebo ázijcami v európe/USA je jedno ;) robí to rovnaký robotník, rovnaké stroje, rovnaká vstupná a výstupná kontrola, akurát budova stojí inde..
05.05.2010 - 15:28:24
00
Ja som mu to o tej vidle uz vravel parkrat, no furt hlada problem inde :)

Michalko> porovnavat lod z laminatu a karbonu je nieco ine, to je vec kde ten karbon bude vyrazne nadradeny. Ale zajimalo by ma ako su karbonove rajdy nachylne na pady a mechanicke poskodenie, co sa tyka zivotnosti budu asi urcite lepsie ako hlinik,na cestu neni o com.

Jo a pod zadok thudbuster ked uz.
05.05.2010 - 15:43:16
00
S výnimkou niektorých It. rámov sa už všetko robí v ázii.

Mocný pokrok v myslení Trikyho..
05.05.2010 - 19:58:33
00
vdaka za vase postrehy.
aby som este raz upresnil, je mi jasne ze vidlica je silnejsi hrac, tlak v pneumatikach tiez.
teraz ale uvazujem o novych riaditkach - pre zmenu a tiez usporu hmotnosti.
a tak som chcel pocut prakticke skusenosti ci dostanem s drahsim karbonovym vyrobkom este aj dodatocny komfort.
jedine ten by ma presvedcil, ze sa oplati si priplatit.
05.05.2010 - 21:33:22
00
moj nazor: karbonovymi riaditkami zvyseny komfort nedosiahnes, skor naopak, budu tuhsie ako hlinik. Ja som siel don siel len kvoli hmotnosti, subjektivne sa komfort zhorsil, tak som to riesil gripmi a rukavicami a teraz je pohoda jahoda 8)
06.05.2010 - 11:11:48
00
Neviem, možno tomu nerozumiem, ale pokiaľ chcem dostatočný komfort, tak si sadnem do kresla pred TV, otvorím si fľašku piva a pustím z videa tohtoročné Paris-Roubaix. A ešte keď je manželka hodne ďaleko - to je komfort!!!
06.05.2010 - 20:06:08
00
z toho, ako sa vytriasali pri Paris - Roubaix, som sa aj ja doma na gauci citil nekomfortne :)
mozno by som si mal pozhanat nejaky gauc s karbonovou konstrukciou
07.05.2010 - 16:01:17
00
Nebudem zakladať novú tému...
Nahadzujem na HT lastovičky, majú 68 cm a rád by som ich skrátil, lenže na koľko... ? :o Akú šírku jazdíte na HT-čku ?
10.12.2010 - 21:19:45
00
Urcite to neskrat pod 62 na prvy sup - ak Ti to nebude stacit, tak potom mozes pokracovat. :)
11.12.2010 - 02:58:03
00
NO, šupol som centimeter z každej strany dole...
11.12.2010 - 08:24:12
00
Ja som rezal z 685mm na 660mm a bolo to dobre.... No a teraz vozím 580mm a rovné rajdy a tiež je to dobre :-P
11.12.2010 - 09:07:08
00
Nebudem zakladať novú tému...
Nahadzujem na HT lastovičky, majú 68 cm a rád by som ich skrátil, lenže na koľko... ? :o Akú šírku jazdíte na HT-čku ?

Tak aby si sa zmestil do výťahu a cez dvere do spálne! ;)
11.12.2010 - 09:49:31
00
Ja som presiel z 580mm na ohnute 630mm. Ten prvy pocit po zmene si pamatam doteraz. Bola to pecka. Hned som hladal prvy kopcek :)
Uz som pri tejto dlzke aj ostal. Pri zjazdoch by sa nejaky ten cm naviac hodil, avsak treba mysliet aj na vyslap :whew:
Na tvojom mieste by som skratil-pojazdil, skratil-pojazdil a hladal ten svoj ideal.
11.12.2010 - 10:40:57
00
keyboard_arrow_up