Neviem preco, ale mam pocit, ze sa mu urve hlava pri prvom nevydarenom dopade.
Zvysok ani nekomentujem...
krutě se pleteš ale moc krásy nepobral no
- integrovaný Speedhub v hlavnom ráme, floating brake linkage
- prepák. 1čap s vysoko položeným hlavn. čapom, nízke ťažisko, hmotnosť cca 18kg
- 6 kusov verzie M8 vyrobených v r.2002 stále jazdilo v r.2006 v najvyššej Novo Zélandskej súťaži
- jeden z nich bol jazdený počas 6 sezón povestným lámačom CrMo rámov, Markom Johnstonom
- v r. 2003 skončil NZ pohár víťazstvom 2 profi, 1 juniora a 1 mastra práve na verzii M8. Rozdiely boli vraj také veľké, že každý jazdec, ktorý dokončil sezónu na M8 obdržal od UCI list so znením "Kvôli neobyčajnému nárastu výkonnosti ste boli označený UCI ako potenciálny dopingový podvodník" a boli pridaní na oficiálnu dopingovú listinu......
- Teraz veľmi zaujímavý fakt. Na konci sezóny 2003 sa u dodávateľa "stratili" formy na rám. Potom začali s výrobou M9, ktorá bola podľa jazdcov ešte lepšia.
- Zadný trojuholník má pevnosť v ťahu cca 20ton, podobnú závesom
kolies na F1, konvenčná kovová stavba má 2tony.
- Aaron Lahar garantuje 5 profi sezón na ten
bike !
- Vyplatilo sa mu "sponzorovať" najlepších ničitelov rámov, od r.2001 nezlýhal ANI JEDEN