Áno, ten rok som extrémne veľa jazdil, tie ďaľšie už nebolo kedy lebo som chodil na týždeň na internát. Na tom biku bolo zle spravené to, že od výroby mal sice vzadu 9-pastorok ale vpredu bol prevodník ktorý nebol na to určený, čo si vyžiadalo veľmi skoré vydratie zubov a následne si to odniesol odtrhnutý prešmykač. Kupoval som si ho preto, lebo bol v dobrej výbave za veľmi slušnú cenu, veď za deorečkovi bike som dal vtedy vo vypredaji len 14 000,- čo bolo pre mňa ako študenta aj tak dosť, vidlicu som jazdil asi 3/4 roka ale zákonite každý sa chce posúvať vpred a jazdiť na lepšom, aj auto keď kupujete nové tak kúpite už lepšie a pritom vám možno predtým stačila škodovka. Pri kúpe šlo o veľmi dobrú voľbu medzi kvalitou a cenou a preto som bol s bicyklom spokojný a teraz ho mám už upravený aspom trošku k svojej predstave. Povedzme si pravdu, kto z bikerov má všetko pôvodné sériové? Možno len tí, ktorí si kupili veľmi drahý bike v super výbave a často aj oni menia komponenty, lebo iné sa im páčia viac. Vždy záleží len na tom, koľko peňazí si môžete dovoliť za
bajk dať, a keď ich nemáte až toľko, tak si radšej kúpite lacnejší
bycikel slušnej kvality a časom si ho meníte podľa svojej predstavy, je to omnoho finančne reálnejšie, ako kupovať bike presne podľa svojích predstáv a šetriť naň 5 rokov.