Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Zdravim pánov skúsenejších, už nedávno sa mi stalo že pri skončení túry som pozrel na zadnú stavbu a ta mala vôľu bolo to zapričine povoleným šróbom. tak som to dotiahol a jazdil no pred 2 týždnami nastala situácia že aj pri dostatočnom dotiahnutí to malo vôľu tak som teda to pekne vytiahol a vyčistil a vložil tam vazeliny po nasledovnom zložení sa problem odstránil no po 2jazdach je ta vôľa spať (keď chytim jemne za sedlo a zatlačim smerom ku kolesu a spať tak ju cítim), Chcel by som poprosiť o rady čo stým, či objednať tie vnutorne puzdrá alebo treba zaslať tlmič do slovkolexu, ak je to jednodúche spravil by som si to aj sám a potrebný diel len objednal.. Bike mam polroka Giant trance x3

Za každú užitočnú radu vopred vďaka

Prílohy:

giant-trance_x3.jpg
giant-trance_x3.jpg 94.18 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 27.01.2011 - 20:18:03
00
Tu najdes odpoved na svoj problem: komponenty/vydrz-klznych-puzdier-reducerov-fox-t21787.html?hilit=klzne%20puzdra
Zobraziť komentár 27.01.2011 - 20:43:53
00
staci kvapnut pred zatiahnutim na srob trochu maglajzu na pevne spoje alebo kludne aj lak na nechty-problem vyrieseny...
Zobraziť komentár 27.01.2011 - 21:32:59
00
použil som loctite aj tak to spravilo
Zobraziť komentár 27.01.2011 - 22:36:53
00
Ten problem je popisany v hore uvedej teme. Problem je vola v oku sposobena reducermi. V teme je popisane aj riesenie ako to odstranit.

Prílohy:

oko.JPG
oko.JPG 62.78 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 27.01.2011 - 22:53:56
00
tak tak, je to reducerom, ja som si ich dal vyrabit zo silonu
Zobraziť komentár 27.01.2011 - 23:18:25
00
Ja som mal v ruke tri Gianty a na všetkých tá vôľa bola.
Jeden prípad sme riešili výmenou tých hliníkových vložiek za originál so Slovkolexu, ale aj tie mali vôľu.
Tak sme tam namotali teflónovú pásku, čo používajú vodári a odvtedy je po probléme.
Ak nemáš možnosť si to dať vyrobiť, tak toto je celkom jednoduché riešenie.
EDIT: Prečítal som si ten link vyššie, takže moju radu ignoruj :tmi:
Zobraziť komentár 28.01.2011 - 09:38:43
00
Polo, nejde len o reducer ale napr. na drotarovej fotke je krásne vidno že klzné púzdro je opotrebované. Čiže výmenou reducerov by nič nedocielil pokiaľ by nevymenil aj púzdra. Naopak ja som menil iba púzdra a reducery som použil pôvodné ...
Zobraziť komentár 28.01.2011 - 13:40:15
00
pokial ste nemali RB neviete co je to vola v capoch :)
Zobraziť komentár 28.01.2011 - 15:21:21
00
kiri; samozrejme, myslel som jedno a pisal druhe :P , reducer vydrzi ale skor sa opotrebi to klzne puzdro
podla toho co si mi daval som si dal teraz urobit silonove tak ked to bude v rame tak dam vediet ako dlho vydrzi, ale myslim ze dlho ;)
Zobraziť komentár 28.01.2011 - 17:46:52
00
okopcil som TF tuned riesenie a vo vyrobe su vlozky (vcelku valcek) z nastrojovky Bohler K100 :)
S vyvaklanim uz nebudu problemy. A klzne puzdra mam nylonove z TF.
Zobraziť komentár 28.01.2011 - 19:01:22
00
tu je 100%ne riesenie tvojho problemu http://enduroforkseals.com/id275.html model NBKRWC2185 mam to na biku nahodene a drzi to zatial dobre...

Prílohy:

07012011035.JPG
07012011035.JPG 75.27 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

08012011038.JPG
08012011038.JPG 73.24 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 28.01.2011 - 19:47:06
00
Si si nejaky isty na to, ze si na tom este nic nenajazdil. Hodnot po 5000 km.
Zobraziť komentár 28.01.2011 - 20:07:02
00
pisem ze ZATIAL ...
Zobraziť komentár 28.01.2011 - 20:10:48
00
ja som sa riesenia od Endura btrochu obaval. Predsalen je to lozisko, prachovka neudrzi vsetko a treba ho preventivne cistit a mazat. A na to nemam v sezone nervy. Z toho dovodu radsej TFTuned riesenie. Ale vlastne vsetko podstatne uz bolo popisane vo vlakne vyssie.
Zobraziť komentár 28.01.2011 - 20:11:48
00
keyboard_arrow_up