plášť, dezén...
06.04.2011 - 21:20:49
00
tak asi to je normal.
06.04.2011 - 21:39:03
00
dezen plast cely bike je novy ma najazdenych asi 200km.
06.04.2011 - 21:45:37
00
ty kokso, citam to od zaciatku a hovorim si: To je sila. Chalan takmer 4 roky na fore (wave) a nevie co je hlavko :o Z omylu ma nastastie vyviedol juro... :lol:
06.04.2011 - 21:50:55
00
mozem to natocit na video aby ste mali predstavu ako to vyzera. je mi jasne ze nie je normal pustat riditka v tej rychlosti ale niekedy su situacie ked to treba. nechcem vas nabadat na nieco podobne /aby sa nieco nestalo/ ale nikto ste to neskusali?
06.04.2011 - 22:02:45
00
trochu OT:
Mňa by zaujímalo aké sú to tie situácie, kedy treba pri 50 km/h púšťať rajdy. A ešte by som ti odporučil skontrolovať nastavenie tacháča. ;) :)
06.04.2011 - 22:13:07
00
moja stara dema je stabilna aj pri vyssej rychlosti pri jazde bez drzania
06.04.2011 - 22:23:23
00
hej no...robi to aj mne - Specialized Epic, plaste noby nic - pri vyssej rychlosti ked pustim riadidla sa bajk rozkmita niekde v oblasti hlavoveho - nieje to pre mna velky problem, je to iba taka zaujimavost ;)
06.04.2011 - 22:34:55
00
mozem to natocit na video aby ste mali predstavu ako to vyzera. je mi jasne ze nie je normal pustat riditka v tej rychlosti ale niekedy su situacie ked to treba. nechcem vas nabadat na nieco podobne /aby sa nieco nestalo/ ale nikto ste to neskusali?
06.04.2011 - 23:42:19
00
Mne sa to tiež už stalo. Skoro som hodil držku. Od vtedy to neskúšam. Ale zaujímavé je že len na biku z odpruženov vidlou. Mám starší horský a na tom je to v pohode.
06.04.2011 - 23:45:11
00
ty kokso, citam to od zaciatku a hovorim si: To je sila. Chalan takmer 4 roky na fore (wave) a nevie co je hlavko :o Z omylu ma nastastie vyviedol juro... :lol:

Ten chalan bol na fóre iba jeden mesiac. Si všimni aj kedy pridával príspevok, nie len kedy založil účet ;).
Ja takýto problém ani neriešim, na mojom GT Avalanche 2.0 neviem vôbec udržať rovnú jazdu bez držania, ale na starom biku v pohode (ani na bratovom Kellys Quartz mi to nejde). Pripisujem to širokým plášťom, odpruženej vidle (na starom mám pevnú) a môžno málo cvikou- mi to nepríde ako užitočné sa to skúšať učiť.
07.04.2011 - 00:25:36
00
<OT>
mozem to natocit na video aby ste mali predstavu ako to vyzera.

Už si to začínam predstavovať: ideš 50km/h, pustíš riadítka, vytiahneš kameru z vrecka/batohu a chvíľu natáčaš. Potom to zbalíš, chytíš riadítka a zopakuješ v lese v 45km/h. :lol:
</OT >
07.04.2011 - 07:22:39
00
a potom vam to video poslem z nemocnice. ze aha chalosi setko to mam natocene.
dik za odpovede. trochu ste ma upokojili, ze to nerobi len mne. je to moj prvy horak, aj ked na cestatu aj trekkingovom chodim uz roky /vlastne ked som bol maly, mal som este bmx/, ale s horakmi nemam skusenosti, tak preto ma to prekvapilo. tachac je nastaveny presne podla obvodu kolesa, meral som, nezadaval som hodnotu z tabulky /nie je to takisto prvy tachac na bicykli/. Snazil som sa najst tento problem aj na ceskych forach, ale nic take som nenasiel.
Vychadza mi z toho, ze moze to byt napzaj tou odpruzenou vidlou, aj ked to robilo takisto, ked som ju zablokoval, ale mozno sirkou samotnej vidlice a takisto sirokym plastom.
Ale aj tak si vyskusam pozicat od kamosov bike, ktori maju podobny typ ako ja, ci to robi aj na ostatnych.
Este raz dik
07.04.2011 - 07:33:09
00
a nie ze to niekto budete skusat, sa nieco stane a nepotrebujem mat potom vycitky, ze ja som to sposobil.
to je fakt, treba sa proste drzat riadidiel, netreba vymyslat, ani volant na aute nepustame pocas jazdy.
07.04.2011 - 07:57:12
00
Práveže v aute nie je problém pustiť volant. Na rovine. Ale späť k téme - byť tebou, tak sa tým nezaoberám. Na biku môže byť toľko dôvdov, prečo sa ti rozkmitá volant pri vyššej rýchlosti (ak ho nedržíš), že určite všetky neodstrániš. Roztočené koleso sa samo udržuje v jednom smere (gyroskopický jav), ale kvôli drobnému nevyváženiu sa môže stať, že sa pootočí na jendu stranu a hneď sa vráti nazad - napr.: plášť, magnet na kolese, nerovnomerne zaťažené riadítok a mnoho ďalších. Keď si k tomu pripočítaš nerovnosti cesty, nízku tuhosť vidlice a jej pruženie a prípadnú malú vôľu v hlavovom zložení...

Ak ale nájdeš vôľu v hlavovom zložení, tak tú radšej odstráň :)
07.04.2011 - 08:29:23
00
cron
keyboard_arrow_up