Tak vecer som im dal 62km a tlak drzi a drzi a drzi,paradne jazdenie,citit zivost tych kolies,idu ako blesk :y:
13.05.2011 - 00:28:55
00
mne sa zase pre zmenu ten rez na bocnici vcera po zjazde znovu trosku otvoril. Vysicalo mlieko a opat zatesnilo. V pondelok davam novy plast (ked pride od Matusa).
13.05.2011 - 06:06:38
00
Roman, len aby si nás neohrozil v sobotu! Kto ťa tam bude v zjazde zbierať... :hai:
13.05.2011 - 07:21:41
00
asi prezujem pre istotu na druhy plast
13.05.2011 - 08:02:34
00
tak teraz cerstva skusenost medzi Rocket Ron Evo (2010) a Rocket Ron TR (2011):

- klasika Evo: deravy ako reseto, fucalo cez bocnice, spoje. Sejkrovanie, otacanie a ine spartakiadne ukony na utesnenie. Patka je uplne tesna ako u TL verzie.
- novy Tubeless ready: tesny hned od zaciatku, ziadne uniky cez boky ani patku

Preto ak nahodou mate dilemu ci zvolit novy TL alebo postacuje stary Evo, tak u tychto papierovych plastov (Rocket Ron, Racing Ralph) volit radsej novysi TL a vyhnete sa zbytocnej spartakiade pri utesneni.

Musel som nahodit stary RoRo, kvoli prerezanej bocnici na TL verzii, takze mam cerstve "zazitky" :lol:
13.05.2011 - 10:55:58
00
Len tak - dnes som prezuval predne koleso na novy plast Rubena Scylla 26x2.1 verzia 1for3 s Rubena mliekom a bolo to hotove do 5minut bez akychkolvek komplikacii ;-) (kolesa Crossmax SLR)
13.05.2011 - 20:54:05
00
zacinam sa zaujimat o tieto plaste. Reakcie su trosku rozporuplne. Stara verzia vraj nic moc, nova sa zda byt pouzitelna.
13.05.2011 - 21:46:46
00
Len tak - dnes som prezuval predne koleso na novy plast Rubena Scylla 26x2.1 verzia 1for3 s Rubena mliekom a bolo to hotove do 5minut bez akychkolvek komplikacii ;-) (kolesa Crossmax SLR)

Cital som viackrat,ze Rubena mlieko je dost velky shit a vsetci odporucaju len No Tubes,ako to teda je?
14.05.2011 - 07:27:14
00
začali mi trochu sfukovať plášte, Conti RaceKing + XT kolesa. hlavne zadne stráca tlak. moze to byt nejakou špinou medzi rafom a pláštom ked som nasadzoval alebo čo? nemal som čas ich zhodiť, po maturitách musím pozrieť.
14.05.2011 - 08:21:57
00
najprv skontroluj ventilček, či nieje povolený a nepúšťa on..
keď zahrkáš kolesom je tam ešte tmel?
začali mi sfukovať znamená kedy? po kolko km?
14.05.2011 - 14:31:41
00
Cital som viackrat,ze Rubena mlieko je dost velky shit a vsetci odporucaju len No Tubes,ako to teda je?

Rubena nie je až taký shit, mám podozrenie že dnes zacelil ten tmel jednu dierku (počul som dosť výrazné syčanie zo zadného kolesa ktoré prestalo po nejakých 5 otočeniach
:lol: , našiel som aj nejakú malú čiarku medzi štuplami na ktorej bola hmota podobná tmelu, len prstami sa mi to nepodarilo donútiť aby to znova fučalo) A pri inštalácii zvládol pätky celkom rýchlo utesniť... :D
Samozrejme notubes je lepší, plánujem ho kúpiť :y:
14.05.2011 - 15:49:49
00
zacinam sa zaujimat o tieto plaste. Reakcie su trosku rozporuplne. Stara verzia vraj nic moc, nova sa zda byt pouzitelna.

Nabudúce sa ozvi, však ich mám na Félixovi. "1 for 3" verzia je určite úplne bez problémov, keď kevlarová verzia prakticky nikde nepúšťa vzduch. Dezén je úplne super, presne pre mňa. Otázkou ostávajú vlastnosti v blate, tie som nemal možnosť zatiaľ otestovať.
14.05.2011 - 18:57:52
00
Už sem snáď tak skoro písať nebudem. Dnes som sa konečne pohral so zadným kolesom rovnako ako predtým s predným. Pekne som montpákou usadil plášť Rubena Scylla Top Design, mozole mám z toho riadne. Ale oplatilo sa, nafúkal som ho v pohode aj ručnou Kelly´s pumpou. Samozrejme postupne vyfučal. Stačilo skočiť na benzínku, kompresorom natlakovať, pekne pätky zaskočili aj tam, kde predtým neboli ideálne vsadené, nalial som celý Rubena tmel a syčanie na 1 mieste ustalo. Na to, že ráfik je celkom statočne dosekaný na viacerých miestach, nie zlý výsledok. :)
15.05.2011 - 12:08:52
00
najprv skontroluj ventilček, či nieje povolený a nepúšťa on..
keď zahrkáš kolesom je tam ešte tmel?
začali mi sfukovať znamená kedy? po kolko km?


približne 2k km. tmel mi leží na poličke a nie v kolesách :D a sfukuju tak že cca 5-7 dní a je poznat výrazu stratu tlaku
15.05.2011 - 13:45:48
00
Po 1 a pol roku používania ZTR355 ráfikov, som z ničoho nič začal strácať tlak v pneu. Vzduch mi úplne ale neunikol a koleso udržalo určitý tlak. Tak som chcel vymeniť pneu za novú ale už sa mi ho nepodarilo nafúkať nad 1,5baru. Vždy mi unikal vzduch od krku ventilu. Tak som aj kúpil nový ventil ale problém pretrvával. Ale som si všimol že vzduch unika akoby popod "yelow tape" tak som odstránil pásku a našiel som dve pozdĺžne praskliny na vnútornej stene rafika. Jedna v dĺžke 30cm a druha 20cm a tie sa pod vyšším tlakom otvoria a vzduch unikne. Na fore som našiel nejaké zmienky o takomto praskaní v minulosti ale na CRC to je spomínané aj pri ZTR Crest.
Neviem či ste sa niekto s takým niečim stretol ale ja sa to pokúsim reklamovať u UK distribútora. Ak ma niekto podobnú skúsenosť dajte mi vedieť akú asi mam šancu uspieť.

Prílohy:

Komentár súboru: ZTR355 prasklina
Picture 012.jpg
Picture 012.jpg 254.52 KiB thumb_up0thumb_down

15.05.2011 - 17:34:47
00
keyboard_arrow_up