NO cawko som sice Laik,ale dnes mi dosiel novy bike.A vse je super ide ako hodinky ale nieco sa mi nezda.Ako mate vidlu upevnenu a volant s predstavcom tak proste to troska klepe.UZ som to rozobral a vo vnutry su len 2 okruhle zapuzdrene loziska.Proste na nicom to nedrzi iba ten predstavec na videl to vse drzi pohromade.Ako ma to tak troska klepat? posielam foto,ze co myslim a tam ziadne matice na utahovanie niesu.To vsetko su velke podlozky na predstavec a ten vitus podlozka,je to len zaslepka na prach nic viac.Vsetko sa toci v ruke ked stym hybem.NO uz som to cele rozobral a poskladal.Uplne jednoduche to je.Ale nejde mi to do hlavy.MA to tam tak troska lietat? proste ked stisten prednu brzdu tak Prilozim ruku a citim pohyb medzy podlozkami ako to klepe.Sice jemne ale predsa.

Prílohy:

Komentár súboru: je to obratene .Bo lezal na zemi volant
Snímka0478.jpg
Snímka0478.jpg 147.56 KiB thumb_up0thumb_down

23.08.2011 - 00:19:01
00
mas "uvolneny predstavec".
to nic nieje. samozrejme to tak nema byt (to "lietanie").

ako to utiahnut si precitaj tu: http://www.ivelo.cz/servis-tipy-rady/domaci-servis-kol/vycisteni-hlavoveho-slozeni-ahead/

btw: na biku nieje ziadny volant. mame len riaditka.
23.08.2011 - 07:07:22
00
http://www.ivelo.cz/servis-tipy-rady/domaci-servis-kol/vymena-vidlice-ahead/
posledny bod
23.08.2011 - 07:15:05
00
Tak som vsetko mozne vyskusal.No vzdy to trepalo.Ale asi som prisiel na to preco to klepe.Ono asi od vyrobi zle odrezali vidlu,ktora je troska o milemeter vedsia.Tym padom predstavec sadne,ale ta vrchna sruba uz nejde viac dotiahnut,lebo uz je na vidle ale uz neuchyti poriadne predstavec.Dnes som troska spilnikoval koncu vidlu a uz je to lepsie.Nemal som vela casu trak to dokoncim nabuduce.CO si o tom myslite?Mohlo to tak byt?
29.08.2011 - 00:57:07
00
mohlo. po nasadeni podloziek a predstavca by mal byt koniec vidlice cca o 1-2mm pod urovnou predstavca.
29.08.2011 - 06:18:38
00