nedali sa dat, pretoze maticka bola na zarezy a nie na imbus. To potom nepovolis.
Na inbus su vacsinou skrutky drziace najmensiu (horsku) scheibu, tato stredna byva na plochy skrutkovac. Ako poistka proti takemuto "urazu" dobre sluzi ochranny kryt na retaz, lebo ten je priskrutkovany prave cez tieto dute skrutky, takze aj ked sa povolia, zostanu na mieste. (ja mam taky, co ma rovnaky priemer ako ma najvacsie ozubenie, aby nezavadzal). Tiez pri dotahovani treba dbat na to, aby vsetky tri ozubene
kolesa boli otocene na doraz v smere zaberu, t.j. aby sa po dotiahnuti uz pocas jazdy nemohli posuvat. Tym sa znizuje pravdepodobnost povolenia. No a samozrejme aretacna pasta, ale zatial som neobjavil predajnu, kde ju predavaju.
Koniec technickeho okienka:-)
PS: Po slovensky sa to vraj vola tekuta zavlacka:-)
http://www.metaflux-ts.sk/index.php?page=detail&uid=222