to uz sa miesaju hrusky s jablckami, porovnavat vzduch s pruzinou je nefer.
ku kriteriu vzduch+nastavitelny zdvih:
lyrik 2step - viac problemov ako osohu, plus gramy navyse.
36ka talas je v tomto ohlade spolahlivejsia a lahsia.
mierne OT:
mam odjazdenu sezonu 2010 na lyrik U-turn, ale kedze rychla zmena zdvihu bola pre mna dolezita, isiel som do 36ky talas. 2stepu som sa zdaleka vyhol.
lyrik u-turn: po miernom tuningu krasny chod, super tuhost, maxle
oska je jednoducha a rychla. na druhej strane zmena zdvihu cez u-turn pocas jazdy
okrem toho som bol niekde na pomedzi tvrdosti strun - stredna trochu makka, tvrda uz az prilis tvrda
36 talas: spolahlivost super, citlivost priemer, ale talas na dalekonosnych EN vyjazdoch jednoducho parada. na pruzinovu lyriku sa citlivostou samozrejme nechyta. co mi vsak vadi je miniaturny vakel v puzdrach od vyroby - ktory sa za rok sice nezvacsil a je zevraj normal a pocitovo vacsi flex pri brzdeni ako lyrik. riesenie osky je v provnani s maxle vtip.
obidve
vidlice boli s TAPER krkom.
36ka talas dostane konecne adekvatnu konkurenciu, myslim, ze 2012 lyrik dual position air bude moja volba
aspon zatial co som sa docital, tak super.