Niekedy nechapem taktiku ludi menit plaste. Hlavne ked je zadny zodraty dat ho dopredu. Podla mna nezmysel. Prave ako ubuda vzor / odpor vzadu tym lepsie sa slape a naopak, v predu je kvalita dezenu rozhodujuca pri kontrole biku. Jedine ospravedlnenie su uphillove orgie v terene, kde je nutne mat 100% grip.. tym netrvdim ze si dozadu kupujem slick. Ale urcite nemenim ak je vzadu viac zodraty za predny a nepochopim ludi co v predu jazdia takmer na slicku :)
29.03.2007 - 21:11:16
00
Dijck...to je obcas tou logikou :)
29.03.2007 - 21:20:47
00
continental vapor 2.1 vydrzali asi 3000km
maxxis ignitor a dynomite 2.3 len 1500km...
a k tomu zodieraniu zadneho plasta skor ako predneho asi tolko, ze u seba som to nespozoroval. vacsinou ich zoderiem sucasne, ale ono to bude asi aj o tom kto ako pouziva brzdy...
29.03.2007 - 21:26:24
00
twister supersonic mi vzadu realne vydrzal 3 maratony :cry:

zato balon python sa v zadu celkom drzi :)
29.03.2007 - 23:36:15
00
Som zvedavy hlavne na Schwalbe Racing Ralph a Nobby Nic ak niekto mate "odmerane". :)


Nobby nic mam vzadu cca od polovice leta(odhadujem takych 1500km a zatial nepozurujem znamky opotrebovania, v predu specialized enduro, plati to iste, ako pre schwalbe... je ale pravda, ze sa snazim vyhybat asfaltu ako cert krizu a v lese sa plaste moc nezvyknu drat...naproti tomu predtym som mal hutchinson bulldog, a tie po rovnakom pocte km boli takmer bez dezenu :roll:
30.03.2007 - 08:52:57
00
Niekedy nechapem taktiku ludi menit plaste. Hlavne ked je zadny zodraty dat ho dopredu. Podla mna nezmysel. Prave ako ubuda vzor / odpor vzadu tym lepsie sa slape a naopak, v predu je kvalita dezenu rozhodujuca pri kontrole biku. Jedine ospravedlnenie su uphillove orgie v terene, kde je nutne mat 100% grip.. tym netrvdim ze si dozadu kupujem slick. Ale urcite nemenim ak je vzadu viac zodraty za predny a nepochopim ludi co v predu jazdia takmer na slicku :)

Dijck, to, ze ma nevies pochopit, bude mozno tym, ze jazdime kady trochu iny styl. Keby som jazdil to co Ty, tak by som sa ani ja nevedel pochopit :), kedze na zadny plast mozem viac-menej kaslat a dolezity je pri technickych pasazach a brzdeni hlavne grip na prednom, ale kedze jazdim so skupinkou ludi, kde priorita je dostat sa co najskor hore a nie dole a aj napriek polozodratym Pythonom patrim v zjazde v pohode medzi prvych, tak mi taketo riesenie momentalne zmysel dava.

Necitim momentalne potrebu kupovat dalsi novy plast na predne, prehadzovat trochu zjazdeny plast z predu dozadu a viac zjazdeny zadny plast odlozit bokom, kedze tie plaste zatial XC styl v pohode zvladaju. Je pravda, ze ak prehodim zadny dopredu a naopak, tak budem davat trosku väcsi pozor pri brzdeni a v zjazdoch vseobecne, stale vsak budem medzi tymi xc manikmi patrit pri jazde dole kopcom medzi tych rychlejsich. :) Vlastne obhajovat sa nepotrebujem a viem co robim, takze snad Ti to pomoze pozriet sa na to teraz z ineho uhla. :)
30.03.2007 - 10:32:42
00
Dijck...to je obcas tou logikou :)

Ak to mal byt utok na mna, tak napisem len tolko, ze skoda stracat cas rozsiahlejsou reakciou. :?
30.03.2007 - 10:38:29
00
continental vapor 2.1 vydrzali asi 3000km
maxxis ignitor a dynomite 2.3 len 1500km...
a k tomu zodieraniu zadneho plasta skor ako predneho asi tolko, ze u seba som to nespozoroval. vacsinou ich zoderiem sucasne, ale ono to bude asi aj o tom kto ako pouziva brzdy...

Jasne, u niekoho je to mozno aj o brzdach, ale kedze prednu pouzivam tak stvornasobne viac resp. so stvornasobne väcsim ucinkom a zadnou sa podla moznosti snazim neflekovat (trosku draha zabava pri cene kvalitneho plasta), tak pre mna to urcite neplati. Sice sa asfaltu snazim vyhybat, ale niekedy to nejde resp. by to bolo velmi neefektivne, takze rozdiel v opotrebeni predneho a zadneho plasta ja osobne vidim v tom, ze zadne koleso je viac zatazene a tym padom sa hlavne na asfalte aj viac opotrebovava (to sa samozrejme da spozorovat az pri väcsom objeme km - ak sa Ti zoderu plaste po 1000km, tak tam bude rozdiel medzi opotrebenim predneho a zadneho plasta asi naozaj nebadatelny).
30.03.2007 - 10:47:46
00
Ale ano, ved som napisal...aj tu moznost ako uvadzas ty(uphillove orgie v terene) :) Chapeme sa.
30.03.2007 - 11:06:07
00
No ja mam doma asi 3 druhy plastov vsetky Michellin. Podla potreby to menim napr. ked viem ze budem jazdit prevazne po asflate tak obujem podla toho a ak viem ze idem do lesa (viac dni) tak prezuvam ine.Prve Micheliny co som kupovala boli tenke na cestu a mam ich uz asi 4 roky a zatial su v pohode :lol:
30.03.2007 - 13:31:51
00
Kazdu sezonku mi to vychadza ze jedny
30.03.2007 - 15:18:54
00
keyboard_arrow_up