Ale ja nemam Tubuless ready plaste iba kolesa. Aspon neviem ci Conti X-King 2.2 RS su TLR. Na plastoch nie je nic take napisane.
29.02.2012 - 12:04:40
00
sú tlr, teda aspoň to zo začiatku predaja uvádzali :) Len utesnenie môže byť peklo, samozrejmosťou je teda tmel, dostatok tmelu :D
29.02.2012 - 12:10:20
00
Mám obavy, že tie plášte nie sú tubeless ready. Pozri stránku výrobcu http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/bicycle/themes/mtb/cc_marathon/XKing/XKing_en.html.
29.02.2012 - 12:15:22
00
ako som už napísal, aj RS verzie to mali uvádzané zo začiatku predaja, majú tlr ready pätky a teda jediný problém je netesnosť bokov - potom to vychvaľovanie ich použiteľnosti bez duší radšej stiahli :)
29.02.2012 - 12:17:24
00
Ja mám kolesá Crossmax SLR. Na ráfe je nálepka "tubeless UST" Pohľadaj takéto označenie na ráfe. Ak ho nenájdeš, zrejme budeš musieť použiť tesniacu pásku.
Ak sa nemýlim, X Kingy nie sú tubeless ready a bezdušový systém teda nevytvoriš.
29.02.2012 - 12:29:41
00
keby si poriadne cital tak by si videl, ze som napisal ze mam CrossMax XL tubuless ready


Naposledy upravil lakko dňa 29.02.2012 - 12:57:21, celkovo upravené 1 krát.

29.02.2012 - 12:56:17
00
ak má Crossmaxy tie sú UST určite, a bezdušový systém vytvorí aj s obyčajnými plášťami.. bude to trochu pracnejšie a menej spolahlivé ale zas ultra lahké..
29.02.2012 - 12:56:52
00
Pozrel som ten problém na webe a našiel som názory na bežné X Kingy použité na bezdušový ráf.
Viď: http://www.metalvortex.com/blog/2011/05/08/610.html a
http://forums.mtbr.com/wheels-tires/fyi-new-conti-race-king-race-sport-not-tubeless-ready-742205.html .

Kombinácia UST ráfiku a X Kinga RS by mala byť s dobrým mliekom (tmelom) reálna.
Vyskúšaj a n e z a b u d n i dať to tu vedieť ostatným.
29.02.2012 - 17:52:08
00
dakujem za rady ... rozhodol som sa pre NoTubess- reku vyskusam pojazdim- uvidim

Teraz neviem ci vziat 475ml alebo 946ml. Kolko toho treba na jedno koleso? Bol by som rad keby to vydrzalo aspon dve tri prezutia. A este otazocka- ked sa zmeni povrch a ja budem chciet zmenit obutie len trebars na jedny preteky bude plast ktory dam dole z rafku znova pouzitelny? Nebude cely zasv*neny od toho tmelu- da sa to umyt alebo ako to funguje... :$ dakujem :)
03.03.2012 - 12:06:18
00
Na jedno koleso tak 60ml. Výmena by bola možná, len to nebude zábava :) Výmenu/opätovné nahodenie by mal zvládnuť každý tlr-ready... Len samozrejme veľká časť tmelu/ak nie rovno celý objem nebude znova použiteľný.
03.03.2012 - 12:33:20
00
to Zanelli
na prezutie budeš potrebovať tak od 60-100ml tmelu závisí od plášťa, aký je porézny, čím redší tým viac tmelu treba na utesnenie. Plášte sa dajú vymieňať, ak zhodíš plášť v ktorom si mal tmel nie je ho potrebné čistiť - okrem pätiek tie očisti poriadne od zaschnutého tmelu, pretože pri opätovnom nahradzovaní ti nezatesní tak rýchlo a trocha sa potrápiš. Zvyšok plášťa nečisti vôbec len vylej tekutý tmel, ak tam ešte nejaký bude, keď plášť neočistíš, bude ti na budúce lepšie tesniť a budeš potrebovať menej nového tmelu len na utesnenie pätiek a nie na zvyšku plášťa, ktorý už bude mať vytvorený latexový povlak.
04.03.2012 - 21:40:48
00
dakujem za info... nuz hor sa do toho :)
05.03.2012 - 18:31:04
00
Potreboval by som poradit, ktory "system" zvolit na Custom DT Swiss X420SL a 2 Bliss plaste? Precital som cele vlakno, no 2x mudrejsi z toho nie som. Dakujem za rady.
19.03.2012 - 22:23:11
00
ventilky + nejakú odolnú a hrubšiu pásku cez diery pre niple + tmel? :) Ak by sa to nepodarilo, tak potom nejakú tú klasickú sadu s gumenou páskou...
19.03.2012 - 22:26:50
00
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/notubes-tubeless-kit-na-rafky-dt-swiss-a-mavic/3084
20.03.2012 - 06:40:27
00
keyboard_arrow_up