No to som obzeral, a este Joe`s No Flats.
20.03.2012 - 08:02:29
00
Prešiel som na bezdušový systém pomocou Rubena kit-u a plášťou Rubena Charybdis - tubeless verzia a Rubena Charybdis - dušová verzia. Čo sa týka pohodlia jazdy, je cítiť markantný rozdiel, sám som tomu neveril, ale je to úplne niečo iné, ako dušový systém, samozrejme, s utesnením som bojoval 2 dni, ale výsledok stojí zato.
20.03.2012 - 13:41:30
00
pri tom istom tlaku máš oveľa vyššie pohodlie len na inej verzii plášťa?
20.03.2012 - 13:44:35
00
Prešiel som na bezdušový systém pomocou Rubena kit-u a plášťou Rubena Charybdis - tubeless verzia a Rubena Charybdis - dušová verzia. Čo sa týka pohodlia jazdy, je cítiť markantný rozdiel, sám som tomu neveril, ale je to úplne niečo iné, ako dušový systém, samozrejme, s utesnením som bojoval 2 dni, ale výsledok stojí zato.

som zvedavy co budes hovorit, ked ti to niekde drbne...vsetko zasrate a nalepene kamienky :D
budes zas 2 dni bojovat, aby si dosiel dom ...
20.03.2012 - 17:39:00
00
všetko má svoje pre a proti. Tmax jazdí to isté, a mal nejaké problémi ale vždy to dal do takého stavu, aby došiel
20.03.2012 - 20:46:08
00
Ono sa na tom dalo aj pretekať (keď som sekol 1. raz na pretekoch). No málo skúseností s bezdušákmi a obava o matroš boli limitom. Teraz by som ťahal ďalej.
20.03.2012 - 21:07:04
00
1 vwc su preteky na malom okruhu a 2 vec je vyjazd v horach daleko od zazemia
20.03.2012 - 21:09:42
00
A v com je problem s bezdusovym riesenim ked som kusok dalej od civilizacie? Kto prereze plast a nenosi nahradnu dusu, tak pojde pesi ci v plasti dusa bola abo nie. A ten kto nahradnu dusu nosi, tomu je uplne jedno ci v kolese pred poskodenim dusa bola abo nie.

Kolkokrat este treba zopakovat, ze opravitelnost v terene sa nijak nelisi a nie je to argument pre/proti prechodu na bezdusove riesenie?
20.03.2012 - 21:49:31
00
len ta zajeabranost a veci s tym spojene :P
20.03.2012 - 23:22:55
00
proste klasika spiatočnícky pohľad na vec ... aj mne sa to často stáva :) to je už vekom (viď joko ako žiarivý príklad kam to až môže dospieť) ja teda od vyhodenia duší a naliatia trochy tmelu do klasického dušového plášťa nemám najmenší problém nič som ani ***** resp ak tak som hned utrel a žiadna škoda sa nestala
21.03.2012 - 06:47:21
00
Už to budem asi stý raz opakovať, ale späť k dušiam sa už nevrátim. Predné koleso bez defektu zatiaľ cca. 14000 km. Na zadné koleso dostanem defekt keď ma Racing Ralph odkrútených tak 3000 km, vtedy je už dosť v zúfalom stave takže ten defekt nie je ani veľké prekvapenie. Vždy sa prederie niekde z boku. Ale ak by chcel niekto niečo s väčšou výdržou určite nepôjde do lastovičiek. A ešte k tomu zababraniu sa. Keď robíte defekt v blate, tak sa nezašpiníte? Keď sa nechcete zašpiniť, noste si jednorazové chirurgické rukavice :D
21.03.2012 - 07:03:25
00
Chcel by som sa spýtať, či môžem použiť plášť Schwable Kojak ako bezdušový. Som "bezdušový nováčik", jazdím momentálne Michelin XCR (kúpa bicykla z bezdušovým systémom od pôvodného majiteľa)a chcel by som tam dať niečo hladšie, keďže jazdím prevažne cestu.
Za skoré info ďakujem.
21.03.2012 - 08:28:12
00
Ak nemá označenie TLR (Kojak zrejme nemá) neodporúčam. Pri bezdušákoch na asfalt získaš len na váhe lebo sa fúkajú natvrdo. Ak vyhodíš utraľahkú dušu a nahradíš ju "mliekom" plus vložkami do ráfov, nezískaš už ani tú váhu.
Väčší úžitok TLR prinášajú v teréne, kde sa využije ich menší valivý odpor.
21.03.2012 - 08:45:44
00
Ale získaš váhu, ja som pomocou Rubena Kitú získal cca200g, pôvodné duše vážili 198g/197g :-)
21.03.2012 - 13:42:56
00
keby si tam dal normálne duše tak si na tom istom :D
21.03.2012 - 13:46:57
00
keyboard_arrow_up