zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Za skoré info ďakujem.
Väčší úžitok TLR prinášajú v teréne, kde sa využije ich menší valivý odpor.
PS: Počkaj, Tomáš, keď budem pojazdný, potom si sekneš aj ty na spoločnom výjazde.
Na akom asfalte? Fuj, Kellys na asfalt nepatrí!
PS: Počkaj, Tomáš, keď budem pojazdný, potom si sekneš aj ty na spoločnom výjazde.
Bodaj by si nesekal, keď jazdíš dušové plášte na bezdušový systém
PS: Na tmel používam 20-ml striekačku.
Momentalne jazdim michelin wild gripr a som s nimi uplne spokojny.. takze najradsej by som bol ak by to boli plaste podobne mišákom