^tiež som si všimol, že medzi horským a cestným bicyklom na rovnakej trase nemám príliš veľký rozdiel v priemerke, robí to 4 až 5 km/h. ale keď sa to tak vezme, nie to ani málo. ako v posilovni, povieš si, že keď si pridáš 5kg na vztlakoch tak to nič nemôže byť. ale je to veru dosť, keď to reálne začneš zdvíhať
najväčšie rozdiely som si zatiaľ všimol v kopcoch a na rovinách, keď človek začne do pedálov riadne hustiť. vtedy tá rýchlosť na cestnom je úplne niekde inde, asi dôsledok posedu/aerodynamiky.
Tak dnes som si dal 50km Záriečie-Považská Bystrica-Záriečie s priemernou rýchlosťou 34,7 km/h. Podotýkam, že som bol po nočnej a vyrážal som už o 11:00h. To je asi novými kolesami od Mavic-u aj
plášte Mavic aj nová reťaz, ta stará po 4.500 km už rachotila poriadne, novú ani nie je počuť. Ale dnes je u nás ideálne počasie, pod mrakom 21 st. Naspäť trocha protivietor, ale nič strašné.
niektorí tú máte fakt slušné priemerky
. aký prevod zvyčajne taháš na rovine pri ideálnych podmienkach (dobrá vozovka, slabý vietor)? inak tvoj
bike vyzerá suprovo, môžem sa spýtať koľko váži?