Mám GTC SL-kový
rám s Rebou a zatiaľ je to to najlepšie, čo som jazdil. Síce som na ňom zatiaľ absolvoval len 3 výjazdy - nejakých 7-8 hodín, ale laterálna tuhosť luxusná, komfort som nejak nezbadal, ale isto je to pohodlnejšie ako môj starý dural, no a geometria úzko súvisí s prvou vetou. V zjazdoch úplna istota, sedí v zákrutách ako prikovaný, stabilita ohromná - výjazdy úplne kľudné, riadenie to isté a aj napriek tomu mu nechýba agiltia. Keď porovnávam so starým Sintesi 911 tak je to "nebe a dudy" - dokonca aj hmotnosť je nižšia - niečo okolo 1250g pri 20".
Len ber na vedomie, že:
- sedlová trubka má C-T = len 460mm (20") - ale 400vka sedlovka, čo tam je, to vykrýva s prehľadom.
-
vidlica nie je taper - je tam hlavko FSA Orbit ITR(integrated tapered reduction) - teda vidla s 1 1/8 krkom v taper hlavovej trubke.
- vnútorné vedenie bowdenov je hračka sa na celý večer, ak by si to mal meniť, ale stojí to za to.