To je super, chcel by som vediet ako sa na tom jazdi :D . Dobre vidim ze to ma komponenty record?
10.01.2013 - 21:41:20
00
Myslím, že nejako podobne.
10.01.2013 - 21:42:56
00
celozrnný rám :)

www.napiszar.hu
10.01.2013 - 22:01:15
00
2,7 kilogramu pod zadkom, hmm...


Musel šetrit kde sa da. lebo tento z 2008 ma 3,2 kila. zavodne bajky maju tak do 6kilo. Ako imidžovka super, ale bal by som sa o životnosť. musi to byť všetko strašne tenke.

+popis dielov:
? Frame: SPIN Custom by Marc Siebert (677.5g)
? Fork: THM custom Scapula SP Tuned by Thomas Mertin (214.0g)
? Cranks (incl. BB): THM custom Clavicula by Thomas Mertin (366.7g)
? Headset: custom integrated headset (26.7g)
? Chain: KMC X10SL Silver (214.8g)
? Saddle/seatpost combination: Schmolke seatpost tube w/Speedneedle upper by Jürgen Mikus (the maker of the Tune Speedneedle) (77.0g)
? Cables: PowerCordz Derailleur Cordz (for the derailleurs as well as the brakes) / 4.5mm pneumatic hose for housing (15.6g)
? Brakes: AX-Lightness Orion, modified by Günter Mai (88.6g)
? Front derailleur: Campagnolo Record, customized with carbon parts by Bernhard Langerbein of Bike-Tuning-Parts (28.5g)
? Stem: Nordischer Rahmenbau by Oliver Grest (custom length and angle) 110mm x -8deg (53.8g)
? Bar: Schmolke custom TLO by Stefan Schmolke (111.3g)
? Brake levers: Campagnolo Record, modified by Günter Mai (86.5g)
? Chain rings: small ring carbon 36T, big ring alu 50T modified by Günter Mai (69.2g)
? Rear derailleur: Sachs Huret, customized with carbon parts by Bike-Tuning-Parts (48.3g)
? Skewers: Tune Skyline by Uli Fahl (16.3g)
? Chainring bolts: Tune (9.3g)
? Pedals: Aerolite Titan, tuned by Günter Mai (65.2g)
? Cassette: Recon Alu block 11-16 6speed, 11T sprocket steel – modified by Günter Mai (52.8g)
? Shifting levers: BTP carbon downtube shifters (9.0g)
? Wheels: Lew custom boron by Paul Lew, modified by Günter Mai (704.4g)
? Tires: Tufo Elite 110 (218.0g)
? Seat clamp: BTP carbon 34.9mm by Bernhard Langerbein (6.0g)
? BB cable guide: Campagnolo (2.7g)
? Bar tape: Veloplast (only on the top of the bars) (12.3g)
? Tire glue & air: (20.0g)

? Total:3194.5g

Prílohy:

SPIN-Guenni-09-08.jpg
SPIN-Guenni-09-08.jpg 64.13 KiB thumb_up0thumb_down

10.01.2013 - 22:15:23
00
ja by som sa bal aj o svoj zadok ked tak kukam na to sedlo :lol:
10.01.2013 - 22:37:22
00
ja by som sa bala o seba :lol:
alebo skor o ten kostitras :D
10.01.2013 - 22:59:43
00
:tmi: kostitras čítam ako klitoris, asi by som už mal ísť spať :D
10.01.2013 - 23:37:04
00
:rofl: toto je moc :rofl: :rofl:
11.01.2013 - 07:05:56
00
tiež som si to musel druhýkrát prečítať pozornejšie :-)

hm...skoro všetko je tam customized alebo modified
11.01.2013 - 08:49:37
00
Musel šetrit kde sa da. lebo tento z 2008 ma 3,2 kila. zavodne bajky maju tak do 6kilo. Ako imidžovka super, ale bal by som sa o životnosť. musi to byť všetko strašne tenke.


no "závodné" biky nemajú ani náhodou do 6 kilo :) limit UCI je 6,8 kg ;)
11.01.2013 - 08:52:52
00
no "závodné" biky nemajú ani náhodou do 6 kilo :) limit UCI je 6,8 kg ;)

Prepáč opravím sa. Aby to bolo pochopene. Zavodne je pre mna aj Ferrari 430, Nissan GTR a dalšie ale zavodit s nimi nemusim. :rofl: Závodné bajky zastrešované UCI tak ako Tdf maju od 2004 limit 6,8kilo. Ale na trhu su aj bajky ktore maju menej ako je táto váha. Sagan jazdil na Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod ktory ma 6,8 podla predpisov. ale da sa kupiť aj na dura-ace a hned ma ten bajk 5,2kg(SuperSix Evo Black).
11.01.2013 - 10:27:27
00
no a aké sú teda tie "závodné"? stále mi to nie je jasné...vždy som bol v tom, že je to bicykel vyrobený v nejakom závode...
11.01.2013 - 10:37:36
00
najlahsi bajk pre najlahsieho jazdca :D
11.01.2013 - 11:26:00
00
http://sport.bazos.sk/inzerat/21099184/PREDAM-BMX-20-s-tlmicom.php
www.bazos.sk
12.01.2013 - 14:46:53
00
tak toto je važne sila
12.01.2013 - 20:29:33
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle)
keyboard_arrow_up