Chcem sa spytat, hlavne tych co maju vzduchac ako alebo cim odkrucate vzduchovu komoru lebo co som si pozeral nejake videa na nete tak vsetci to zjavne bez vaznejsich problemov odkrucaju rukou ale ked som to skusal tak rukou ani nahodou to neslo :(
06.10.2012 - 12:30:10
00
Sfúkol si ho pred tým? :) Ja som to ešte veru tiež neskúšal povoliť.
07.10.2012 - 09:33:31
00
Ide to ztuha, pokial nebla komora dlhsie demontovana. A je tam jemny zavit, tak na to treba trochen sily.
07.10.2012 - 10:23:58
00
do diery na srob daj dlhy inbus a telo komory si chyt do handry , nezabudnut najprv sfuknut , a pekne to pojde:)
07.10.2012 - 11:19:39
00
tlmic som samozrejme sfukol ale neslo to vytocit ani nahodou som to skusal ja cez handru aj cez vseljake mozne hluposti aby sa mi nesmykalo ale sa to nehne ani o milimeter zihadlo 5 dieru na srob myslis oko tlmica ? a nejakymi vaznejsimi nastrojmi sa bojim to chytat lebo ked nechcem zeby sa mi smykalo musim dost tlacit a neviem nkolko je to pevne aby som to nerozpucil
07.10.2012 - 15:05:58
00
Urcite budu mat v zeleziarstve alebo mototechne cosi taketo

Prílohy:

Komentár súboru: Rubber Strap Wrenches
2-pc-rubber-strap-wrench-set-partpic.jpg
2-pc-rubber-strap-wrench-set-partpic.jpg 11.56 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Rubber Strap Wrenches
wrench tools.jpg
wrench tools.jpg 16.28 KiB thumb_up0thumb_down

07.10.2012 - 16:00:04
00
Rozpučiť, to isto nerozpučíš. :)
Stačí trocha šikovnosti a skrúť si kus plechu do tvaru znaku omega a vlož do toho kus duše. Potom to vlož s tlmičom do zveráku a stiahni, určite to nepretočíš a povolíš komoru.
07.10.2012 - 20:25:42
00
diki za rady najhorsie bolo ze som sa bal pouzit vecsiu silu lebo neviem nakolko ma ta komora pevne steny teraz uz viem mozem skusat znova :)
08.10.2012 - 17:31:53
00
Zdravím,vedel by mi niekto poradiť ako má byť vložený kolík na ovládanie odskoku na RP 2 ??
Príloha:
DSC_0080.jpg
DSC_0080.jpg 540.66 KiB thumb_up0thumb_down


Prípadne; dá sa to vôbec opraviť doma?


Naposledy upravil vagimir dňa 28.02.2013 - 21:57:47, celkovo upravené 2 krát.

27.01.2013 - 18:29:49
00
No toto sú veci čo sa nerozoberajú. :)
Tlak oleja v IFP vytlačí ihly a potom nepomôže nič.
Toto je našťasie ešte tlmič bez Boost Valve, tie majú ihlu ešte aj na pružinke, takže ta vylezie aj bez tlaku. :)
27.01.2013 - 22:14:33
00
Ten malý imbus bol zrejme trošku povolený a červené kolečko trochu vyskočené 0,5 mm a ja chytrý, že pozrem a upssss zarobené :) potom napíš ešte kam. SS Ď.
27.01.2013 - 22:26:40
00
Malý imbus robí doraz v otočení páčke propedalu, aby sa dala otočiť len od jednej po druhú krajnú polohu. ;)
27.01.2013 - 22:28:28
00
Mne sa to tiež podarilo vybrať na mojom RP23. snažil som sa to tam nejako dostať ale márne. Potom ma napadlo malým modelárskym pilníkom zbrúsiť nábehovú hranu na tom excentrickom kolečku tak aby to vtlačilo tú ihlu naspäť a sadlo na správne miesto. Potom postupne krútením to tam vošlo. Pozor, treba pri tom rozmýšľať aby si nezbrúsil hranu na opačnom konci excentra. Inak to tam bez celkového rozobratia nedáš.
28.01.2013 - 10:19:44
00
Planujem tento tyzden objednavku novych FOX puzdier.
http://www.cyklosvec.cz/zbozi/439335/vlozky-vymezovaci/vlozky-8mm-do-ok-tlumice-fox-5-ti-dilne-vcetne-pouzdra/
http://www.cyklosvec.cz/zbozi/439335/vlozky-vymezovaci/vlozky-8mm-do-ok-tlumice-fox-5-ti-dilne-vcetne-pouzdra/
Na SK FOX produkty neposielaju a tak to riesim cez znameho v CR.
Ak by sa chcel niekto pridat, max. 2 kusy navyse mozem pridat k objednavke. Postovne na polovicu (postovne je 160Kc).
Na SK to ale bude az o 3-4 tyzdne. Len osobne predanie BA Polus alebo TT. Uprednostnim tych, co poznam alebo zasluzilych foristov :)
30.01.2013 - 21:57:05
00
Myslim ze mi tu niekto z vas dokaze poradit. Kupil som tlmic float rp2, este bez boost valve s hv komorou ... z bazaru. Spociatku pracoval ako mal, potom z neho zacalo vytekat nieco malo oleja no a teraz ma zo zaciatku chodu asi polcentimetra skok kedy sa velmi lahko stlaci, potom uz pracuje ako ma a na stlacenie je potrebna vyssia sila. zo zaciatku zdvihu este pocut prelievanie oleja co sa mi uz nezda normalne. Takze co s tym ? Je to zavzdusnene ? Vyteceny olej ? Viem si to zoservisovat sam ? Plus je mozne v domacich podmienkach zmenit velkost kompresie ?
31.01.2013 - 08:05:00
00
keyboard_arrow_up