kedze to navrhla "Únia miest Slovenska" mohli by sme sa pramo u nich (resp. tvorci strategie nejakym otvorenym listom) informovat preco to ziadaju, co od svojej poziadavky odcakavaju...
diskutovat tu o nejakej dolezitosti zvonceka nema zmysel, nam je to tu vsetkym viac ako jasne, ja som ho napr. dlho vozil, kedze boli casy, ked bol povinny (a co sa tyka svetiel, na biku ktory vyuzivam na dochadzanie do prace mam osvetlenia, reflexnych... kvanta, kedze na nom travim vela casu v premavke, ale pchat si to zas na druhy bike, na ktorom je asfalt iba nutne zlo brrr)
18.03.2013 - 13:59:07
00
Ak budem mat ale dalsie informácie mozem ich sem pridavat.


Nieco takeho som mal na mysli.
18.03.2013 - 14:02:07
00
tak toto hádam neprejde... :tmi:

"Únia miest Slovenska zase navrhuje zvýšiť bezpečnosť cyklistov ako zraniteľných účastníkov cestnej premávky. Preto v pripomienke k Cyklostratégii odporúča zaviesť zákonom povinnosť, aby mal každý bicykel stabilné, nie blikajúce, predné biele svetlo. Zároveň aj červené zadné svetlo a "zvonček" teda, zvukové výstražné zariadenie."


a nie je take daco uz davno v povinnej vybave?
18.03.2013 - 20:32:31
00
Svetla musis mat teraz len za znizenej viditelnosti, zvoncek vobec, je to v § 22 vo vyhlaske 464/2009. Viac ako taketo hovadiny ma tam ale znervoznuju pripomienky MPRV SR. Uz pri prvej verzii navrhu sme museli vypustit casti navrhujuce zmenu lesneho zakona a aj tak furt vytahuju nejake ohrazenia hospodarenia cyklistami.
18.03.2013 - 21:32:58
00
nie, nie je... svetlo je potrebne mat, len vecer/v noci, a ziadaju aby to nebola blikacka, co je aktualne jedno. blikacka ma vyhodu, ze ta ostatny rychlejsie zbadaju, kym svetlo si ludia kupuju preto aby videli oni na cestu. zvoncek neni v povinnej vybave
18.03.2013 - 21:35:24
00
ci to myslia ze svietit aj cez den? :)
18.03.2013 - 21:37:19
00
2 pista - ak sa podari v ramci tej nasej slavnej cyklostrategie poriesit aj nasu slovensku "parenzanu" tak budem rad, ale najskor to zostane len z kategorie nesplnenych priani. Ale aj tak sa tam oplati ist , viac tu - http://cyklo.hiking.sk/hk/ar/2492/cez_slavosovsky_a_koprassky_tunel.html
18.03.2013 - 22:56:36
00
Uz si na to dost dlho brusim zuby. Snad tento rok sa vydari.
19.03.2013 - 08:35:04
00
Ja tiež. Akurát sa tam teraz nedá dostať vlakom, keďže nám zrušili trať Plešivec-Muráň.
19.03.2013 - 10:30:01
00
Ukecame Jara nech urobi ciernu jazdu.
19.03.2013 - 14:19:35
00
:y:

... alebo uniesť vlak. Blbosť?
19.03.2013 - 14:25:05
00
keď niekto bude utekať pred vlakom a ručne prehadzovať výhybky... :)
21.03.2013 - 18:58:52
00
Tak dneska mi bolo na MDVRR povedane, ze strategia by mala ist na schvalenie vlade na prelome aprila a maja a zavaznejsie pripomienky ma uz len ZMOS a to take, ze chcu viac penazi.
Inak sa v najblizsich mesiacoch budem venovat zbieraniu dat o cyklistickej infrastrukture vo vybranych mestach- kontrole dat poskytnutych mestami pre NCS a tvorbe pasportov cyklistických komunikacii. Ked dopracujem metodiku mozem ju sem zavesit.
15.04.2013 - 21:35:42
00
Ešte predtým, ako to pôjde do vlády, to musí prejsť 22. apríla Hospodárskou a sociálnou radou vlády, kde je aj ZMOS a keďže v stratégii sa "úkoluje" aj samospráva, tak sa, ako píšeš, dajú očakávať dosť zásadné pripomienky od nich. Uvidíme. Očakávam, že ak to prejde cez HSRV, tak to potom už vláda schváli (a dúfam, že nehodí vzápätí do šuflíka :sweat:
15.04.2013 - 22:01:47
00
Sancta simplicitas! I ked skusat treba - mozno raz motyka vystreli i ked mam pocit pri pohlade okolo, ze by nas najprv museli znova anektovat Cesi alebo Madari. :-(
16.04.2013 - 07:47:49
00
keyboard_arrow_up