nevidím najmenší dôvod, prečo by si jej nemal dať zabrať.
ved obe majú 32mm nohy a čo sa týka tuhosti predpokladám, že bude Fox tuhšia (v skrute)
vazne myslis ze sa tuhostou vyrovna pevnej ose?
Vcera sa mi dostal do ruk BIKE 5/07 (SRN), takze prikladam realne namerane vybrane tuhosti v Nm/° (pozdlzna/torzna tuhost, usporiadanie podla torznej tuhosti):
- Pace RC41 C-Type, 156/28.1;
- Marzocchi XC Retro 500, 148.8/25.6;
- Fox F100RLC, 157.2/25.2;
- Fox F100X, 157.8/25.1;
- Marzocchi Corsa SL WC, 126.9/24.2;
- R.S. Reba Team Air U-Turn, 142.1/21.9;
- Manitou R7 Super, 144.8/20.2;
- R.S. Reba WC,146.5/18.9;
---------------------------------------------------
- Manitou Nixon Platinum, 188.4/25.4;
- R.S. Pike 454 U-Turn, 186.7/24.1;
- Marzocchi XC Retro 700, 122.5/23.3;
- Pace RC 40 XCAM, 144.9/23.3;
- R.S. Pike 454 Air U-Turn, 178/22.6;
- Fox 32 Talas RLC, 174.5/22.3;
- R.S. Revelation 426 Air U-Turn, 164.6/21.9;
- Manitou Minute Platinum, 156.3/20.4.
Pre menej znalych uvadzam, ze pozdlzna tuhost ma vplyv na povolenu max. velkost kotuca, kym torzna tuhost ma vplyv na preciznost ovladania biku. Dufam, ze tymto su vyvratene/potvrdene vsetky doteraz uvedene dohady. Niektore vysledky su prekvapujuce (aj pre mna). Pevna os neznamena automaticky vyhodu torznej tuhosti
.