Ahojte,
mate prosim niekto skusenosti s hlinikovym ramom Secteur vratane Zertz tlmiacich prvkov? Je to naozaj prinosne? Je jasne, ze komfort je ovplyvneny taktiez hrubkov plastov, omotavkou, sedlom a ich schopnosti pohlcovat vybracie, taktiez stavbou a geometriou ramu.
Dakujem
09.05.2013 - 15:09:47
00
Keď som sa rozhodoval medzi Tarmacom a Roubaixom (kedže Secteur je vlastne hliníkový Roubaix), tak som sa na ňom skúšobne povozil na parkovisku pred KaktusBikom. A mal som jasno: toto nie. Ono sa to pri pohľade naň nezdá, ale (keď to trochu preženiem) pocitovo je to skôr už dámsky bicykel, než cesťák. Proste keď si naňho sadneš, necítiš sa na ňom ako na stroji predurčenom na rýchlu jazdu.

A komfort? Hliník narozdiel od karbónu nepruží a preto sa hliníkový rám ani pri prepracovanej geometrii s tlmiacimi prvkami Zertz a ďaľšími vychytávkami nikdy celokarbónovému nevyrovná. Celokarbónový cesťák je na rozbitých a hrboľatých slovenských cestách na nezaplatenie, človek je po dlhších výjazdoch oveľa menej vytrasený a unavený.
10.05.2013 - 14:49:28
00
Dakujem za odpoved.
Je mi jasne ze to nema planzetovy efekt ako Scalpel (prehnane), skor ide o drobne pohlcovanie vibracii.
Dakujem
10.05.2013 - 14:58:20
00
Pozeram profil, Roubaix mas v zakladnej zostave.
Rovnake osadenie je aj na hlinikoch, co povies na novu Soru a kolesa co su?
10.05.2013 - 15:00:13
00
To nie je Roubaix, ale Tarmac. ;) S novou Sorou som veľmi spokojný, podľa mňa pre hobby jazdca, ktorý nechodí na amatérske preteky, úplne postačuje. Pre kolesá platí to isté.
10.05.2013 - 15:17:16
00
Keď som sa rozhodoval medzi Tarmacom a Roubaixom (kedže Secteur je vlastne hliníkový Roubaix), tak som sa na ňom skúšobne povozil na parkovisku pred KaktusBikom. A mal som jasno: toto nie. Ono sa to pri pohľade naň nezdá, ale (keď to trochu preženiem) pocitovo je to skôr už dámsky bicykel, než cesťák. Proste keď si naňho sadneš, necítiš sa na ňom ako na stroji predurčenom na rýchlu jazdu.


Dovolte se mi mírně pousmát.
10.05.2013 - 19:38:48
00
Tak dobře... když to poněkud přeženu, Secteur připomíná spíš silniční kolo pro dámy s vytaženou sedlovkou (dámy prominou), nežli pořádné závodní kolo pro chlapy. Teď se usmívej... :P

img23.binimage.org
Naľavo dámsky Dolce, v strede Secteur, napravo Tarmac
11.05.2013 - 09:39:14
01
...celkom prijemna tema, rad to citam.
...trosku off topic: ja mam giant defy, ktory ma ten sloping, ale co mi asi najviac vadi, tak ta dlzka hlavovej trubky. Je moc dlha a bike vyzera ako soc kroska. Inac jazda je komfortna.
18.05.2013 - 22:04:46
00
Quinkent, rozmýšľam či to nebude tým, že dlhšia sedlovka by mala lepšie pružiť a Roubaix je robené viac na pohodlie ako Tarmac. Ale môžem sa mýliť. Nie som odborník, ktorý po kolečku na parkovisku má vo všetkom jasno :D
19.05.2013 - 09:09:40
00
Možno budeš prekvapený, ale veci akože "dlhšia sedlovka lepšie pruží" a "Roubaix je oproti Tarmacu robený viac na pohodlie" ovláda aj taký "odborník" z parkoviska, ako som ja. ;)

Ja sa na odborníka nehrám. Jednoducho som len opísal svoj dojem po krátkom povození sa na Secteuri (nie na Roubaixe) a zámerne som ho trochu zveličil.

A nemusí byť Secteur ako Secteur a Roubaix ako Roubaix.

img23.binimage.org
Naľavo Secteur Compact, uprostred Secteur Sport Compact a napravo Roubaix SL3 Expert Compact

cdn.mos.bikeradar.com

velonews.competitor.com
Pretekárske stroje S-Works Roubaix Toma Boonena
20.05.2013 - 20:11:00
00
no na mieru robenu geometriu ako ma Boonen asi nedostane od speslu kazdy zakaznik :D
20.05.2013 - 21:45:18
00
Veď práve preto tá veta: "Nemusí byť Secteur ako Secteur a Roubaix ako Roubaix"

Lenže keď si ľudia prečítajú reklamný slogan:
"Everything is better. It's faster, and it absorbs the vibrations of the cobblestones."
- Tom Boonen - Team Omega Pharma - Quick-Step.

už nič nebráni pocitu, že môžu mať pretekársky stroj, na akom sa vyhráva Paríž - Roubaix. ;)
21.05.2013 - 05:58:36
00
Roubaix som jazdil posledných 5 rokov a Tarmac asi 200km tak môžem povedať, že o rozdieloch aspoň niečo tuším. Po kolečku na parkovisku môžeš o bajku vedieť akurát to, či Ti nie je krátky predstavec, ale o vlastnostiach akurát tak veľké guľové. A reklamné letáky nečítaj - papier znesie všetko, aj navýšenie tuhosti o 2% a ušetrenie 0,5W na 100km oproti minulému modelu... ;)
21.05.2013 - 06:36:19
00
keyboard_arrow_up