sak ved ten nacrt to ukazuje celkom dobre

nekomprimovany stav az volakych 50/60% zdvihu -
vidla funguje na hlavnu pozitivnu komoru (ta vyblednuta oranzovo/cervena farba), kedze zhrubsena stena trubicky nepusti vzduch do DRCV komory (to je ten sudecek s dalsou trubickou). akonahle sa vidla viacej zanori, dostane sa do spoja obidvoch komor do hry to stensenie. vtedy sa spoja obidve komory, objem sa zvacsi a charakteristika sa zlinearni. ta cervena farba. na papieri mozno super koncept, ale v praxi pri optimalnom sagu malo koncovej progresivity.
vsimni si este ventil na tom prvom obrazku co som dal. cierna farba. pri fukani pumpu treba zakrutit hlbsie ako obvykle. prvy fuk na manometri jedna komora, este dalej zakrutit a druha komora. pri nastavovani sagu sa treba potom vzdy ovalit o DRCV vidlu a DRCV
tlmic a prepruzit, aby sa spojili. ale to asi vies.