zdravim, pracujem ako predavac v spominanej predajni a dotycnemu som predaval aj
bicykel kedze ho aj osobne poznam tak som mu aj urobil pri kupe cenu, bicykel kupoval v marci minuly rok, na garancnej prehliadke bol po mesiaci a ked sme sa ho pytali ci je tam chyba povedal ze ziadna ze len prisiel na garancku. po cca 1 roku v marci prisiel ku nam na
servis tak o ziadnej takejto zavade nas neinformoval iba povedal ze mu menili loziska v inej predajni vsetko fungovalo v poriadku asi o 2 mesiace prisiel ze je strhany zavit na rame, tak som sa spytal ako na to prisiel, povedal ze mu to povedali v servise kde mu menili loziska, cize keby tam bola chyba ked mu menili loziska tak by mu to lozisko nevymenili a poslali ho tam kde kupoval ram, nech to reklamuje alebo su amateri a zle mu ho nasrobovali ( co by sa nestalo prvykrat. zakaznikovy som povedal ze vieme mu to opravit na jeho naklady nakolko porusil pravidla zaruky ale to neakceptoval a domahal sa reklamacie. co sa tyka spravania majitela reagoval zbytocne agresivne co som mu hne aj po odchode zakaznika povedal ale uz nevydrzal narazky od zakaznika ze sa jedna o reklamciu, dotycnemu som viackrat povedal ze sa nejedna o reklamaciu kedze bol zasah do ramu ale stale to nedokazal pochopit a nakoniec teda prisiel aj so skrytou kamerou do predajne s jedinym cielom ale to uz je vidiet na videu
Ram mal strhnutych prvych 5 zavitov na lavej strane. Misky dodane s ramom vsak mali zavit v poriadku. Ak by bola miska zle nasadena od vyroby, tak by strhla cely zavit a sama by niesla znaky poskodenia. Navyse miska co bola dodana s ramom mala na sebe zavitove lepidlo cervenej farby (ktore na montazi nepouzivame). Jozef v jednom svojom prispevku pisal ze mu menili loziska - co sa jednoducho dost dobre neda bez vymeny celej misky.
V Dedovom prispevku vyssie je to cele pekne zhrnute. Vratane priznania ze spravanie bolo neadekvatne. A z mojich osobnych skusenosti to rozhodne nieje ich standartny pristup ku zakaznikom.
Napriek zlym skusenostiam Jozefovho pana brata s obchodom (4 mesiace reklamacia Salomonov, SOI...) si v nom kupil bicykel. Dal si menit loziska bez zjavneho dovodu (aspon ja som ho nezachytil) chvilu po garancnej prehliadke v inom servise. Od danej prehliadky nastal uvedeny problem s uvolnenymi miskami. A namiesto toho aby isiel nakrutit na kameru servis, kde bol s najvacsou pravdepodobnostou strhnuty zavit, je tu video z uplne inej predajne. A 10 stran telenovely...
A Dedo pouzivaj prosim odstavce. Dost zle sa citujes.