nie som ziadny extra cyklista, takze napisem len moje amaterske skusenosti/nazory. zanaranie vydlice je logicke a v podstate sa tomu neda vyhnut (pri brzdeni prednou) a nevidim na tom nic zle (rovnaky efekt je napr. aj pri aute).
pri brzdeni na pevnom povrchu nemam problem pribrzdit aj razantnejsie s tym, ze sa vysuniem co najviac do zadu za sedadlo, aby som nehodil papuliaka. na kamienkoch to uz je horsie, tam sa obavam zablokovaniu
kolesa a naslednemu smyku (a v zakrute je to este horsie).
co sa tyka 203mm kotuca dozadu, tak ako tu uz vela ludi pisalo, je to neucinne a podla mna este horsie ako 160, reps. 180mm, pretoze do smyku prides este skor a hlavne zadne
koleso ma velmi mizernu ucinnost brzdenia oproti prednemu, pretoze tazisko je pri brzdeni za bodom brzdenia. v podstate si si to aj potvrdil sam. lahko si to overis tak, ze skusis nieco tazke (napr. auto
) udrzat z kopca (akoby si to tahal na kopec) a smerom do kopca (akoby si to tlacil). co sa tyka materialu (kotuce, platnicky), tak s tym nemam ziadne skusenosti
.