zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Cakat mozes, ale ci sa tak stane
ja by som povedal, ze ne ust plast = mozne problemy
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/paska-do-rafku-joes-no-flat-19mm/5225
http://www.soof.sk/soofshop/eshop/0/3/5/678-Bezdusovy-tmel-JOE-s-Elite-Racers-sealant-500ml
Celkovo je najlepšie vyhnúť sa gumenej páske, čo je možné v prípade ak sadne kombinácia ráfik+plášť. Možno zistíš že jediné čo sa oplatí z tej Rubena sady použiť sú ventilky a kľúč na ne - lebo tá obojstranná páska je aj tak slabota, gumenú vyhodíš keď zistíš že len zavadzia, tmelu je tam málo, redukciu na autoventil k šťastiu netreba.
Prípadne sa to dá poriešiť aj inak, nie je náhodou aj taká podložka v tej rubena sade aby sa čiastočne kompenzoval ten obdĺžnikový tvar tesnenia?