Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Zdravým páni, kúpil som už dávnejšie SR epicon 2011 z tuning testu. Chcel by som si na nej znizit zdvih kedze pre moje KTM treba nizsi. Na nete som nasiel návody ako servisovat a znizit zdvih vazelinoveho epicona a tak by ma zaujimalo ma niekto skusenosti ako ten postup modifikovat na tuneneho? Ake oleje, na co si davat pozor a podobne velmi pekne Vam dakujem
Zobraziť komentár 22.12.2013 - 15:34:29
00
Nikto nič :)? žiadna rada? chcel by som si to urobiť alebo dalo by sa poslať Milanovi, ktorý by to v rámci posezónneho servisu urobil za 300kc, čo by bol luxus len horšie je že by som to preplazil 2x poštovným :(
Zobraziť komentár 25.12.2013 - 14:56:51
00
Popozeraj toto:

http://muddygoose.wordpress.com/2012/10/27/adjusting-the-travel-on-the-suntour-epicon-x2/
http://www.bike-forum.cz/forum/epicon-a-zmena-zdvihupar-dotazu.html
http://www.bike-forum.cz/forum/sr-suntour-epicon-olejove-mazani-hustoty-mnozstvi-renew-shrnuti-problematiky.html
http://www.bike-forum.cz/forum/epicon-olej.html

Hadam ti nieco pomoze. :)
Zobraziť komentár 25.12.2013 - 15:37:42
00
V podstate ci je to original s mazanim vazelinou alebo olejom, tak princip je rovnaky, akurat Milan spacery nahradzuje dlzkou negativnej pruziny. To znamena ze by ti musel poslat novu negativku. Co sa tyka toho oleja tak v podstate tam mozes dat hocico, lebo ten sa pouziva na vnutorne mazanie (ja pouzivam motorovy 5W40). Konkretnu hustotu ti treba len do tlmenia, ale s tou patronou sa radsej nehraj. Inaknavod naudrzbu aj s olejom dostavas od Milana ku kazdej vidlici.
Zobraziť komentár 25.12.2013 - 16:19:13
00
Ahoj, tu máš názorne ako sa upravuje zdvih:

http://www.youtube.com/watch?hl=sk&v=23qu_gtZq3w
Zobraziť komentár 25.12.2013 - 16:53:39
00
fakt ? ja ze aj pri upravenej vidlici menim zdvih pomocou spacerou :/ takze mozno bude naozaj najlepsie mu ju nejako dopravit?
Zobraziť komentár 25.12.2013 - 17:21:13
00
Ved ju vyber a pozri sa ci su tam spacery (podla mna nie), hlavne ju nezabudni sfuknut
Zobraziť komentár 25.12.2013 - 18:15:39
00
Ja mam rocnik 2010, pisal som Milanovi kvoli uprave zdvihu a napisal mi, ze to spravim aj sam, takze tam su asi spacery.
Teda aspon dufam. :P
Zobraziť komentár 25.12.2013 - 19:01:58
00
Ja som zvyšoval SR Raidon x1, -veľmi podobná Epiconu, podľa toho návodu na youtube, všetko išlo ako po masle, len na koniec nefungovalo uzamykanie vidle, a to som vyriešil pootočením toho väčšieho imbusového šróbu zospodu o cca.1/4 otáčky doprava, -pokusne. nebol žiaden problém s pružinou ani olejom, vazelinou.
Zobraziť komentár 04.01.2014 - 22:15:42
00
Budúci týždeň keď doskúškujem sa chcem do toho pustiť, vedeli by ste mi poradt konkrétne oleje aké kúpiť vďaka :)
Zobraziť komentár 06.01.2014 - 23:32:29
00
Budúci týždeň keď doskúškujem sa chcem do toho pustiť, vedeli by ste mi poradt konkrétne oleje aké kúpiť vďaka :)

Ja dávam 25ml do každej nohy motorový olej 10W-40 pri zdvihu 120mm. Do patróny 5W-40, ale ak nemusíš tak ju neotváraj. (Ak zamyká a tlmí)
Zobraziť komentár 31.01.2014 - 17:20:12
00
V nohách tlumiče se potom dává max. 15 ml oleje, toto dodržovat při každém servisu a neopakovat současný stav.
Milan Slanec

Takže žiadnych 25ml, lebo sa stane to čo mne. Pri využívaní zdvihu sa cez gufero (aj keď bolo nové) dostal olej do tlm. patróny, patrónu mi potom pri ráznejšom prepružení roztrhlo.
Zobraziť komentár 31.01.2014 - 19:37:50
00
keyboard_arrow_up