zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Nejako mi ten joe's sealant moc nefungoval ked mi ho naliali v servise.
2. Už sa mi niekedy stalo a nie len mne že sa plášť po obvode kúsok pohne (nafukany). Tým pádom ventil je krivo. Pokiaľ to urobíš podľa videá a plášť sa ponhe (keďže plášť tlačí o tú dušu nie o raf) tak pri ventile sa ti to urve tak že mlieko ti nepomôže (aj keď bude duša prilepena o pásku). Takže znovu buď klasický bezduš. ventil, alebo dušu.
Nevidím vôbec dôvod tam dávať tú dušu.
Inak; Všetko dobré všetkým v novom roku.
savings Schwalbe Nobby Nic 26x2.25" Performance Addix plášť, TLR, kevlar
29,90 € savings
MOC 44,99 €postačí mi na bezdušové jazdenie na tubeless kolesách tmel a obyč plášť?
konkrétne Mountain King II RaceSport Black Chilly 240TPI
Ten MK neviem ako sa bude dať nahodiť, s dobrým tmelom by to mohla byť použiteľná kombinácia (samozrejme ak nebude veľmi deravý, plus odolnosť celkovo nebude nič extra).
Ak kupuješ ten plášť nový, tak by som odporučil radšej Trail King...
Teraz sú oficiálne TLR len Protection Continental MK II.
jeden taký MK2 už mám (vpredu 2.2), druhý som chcel dokúpiť
idea bola presunúť 2.2 dozadu, dopredu šupnúť 2.4 a rovno to nahodiť bez duší
na RQ/TK ma trochu odrádza tá cca kilogramová hmotnosť