Ten Kellys je celkovo fajn, nedá sa povedať že by to bola nejaká neobratná mrcha, ale jednoducho sa hodí spomenúť tento rozdiel.
Ak boli pri výbere XC HT-čká, tak tie majú väčšinou kratšiu zadnú stavbu a tiež vyšší uhol hlavovky, čiže sú zvyčajne najobratnejšie.
Keď sa pozrieme ne ten Lapierre, je to posun k menšej obratnosti, ale malý - reálne to celkový prejav bicykla prebije a nebude si snáď nikto hovoriť že tomu niečo chýba.
Ten Kellys odskakuje v dĺžke zadnej stavby a aj uhle hlavovky ďalej, dá sa povedať že už trochu vybočuje vďaka tomu z XC zaradenia (ale
komponenty a zdvih hovoria o opaku). Jednoducho bude stabilnejší a bude to cítiť, u niekoho je to žiadané (lepší prejazd cez prekážky napr.), niekto by to bral ako dôvod prečo ostať pri 26"
kolesách ("lebo sú obratnejšie", čo ale nie je jednoznačné tvrdenie, dá sa na to pozrieť aj takto
post780228.html#p780228 ), väčšine by to nejako nevadilo (za pár hodín jazdy sa dá plne zvyknúť aj na nejakú takúto zmenu v obratnosti).