Diky moc, stale ten sok rozdychavam
chcem sa ta spytat, pisal si,ze ked ta nenasli doma,sli prec. Co presne to znamena? Kam prec a ako si sa potom dopracoval k tomu co si mal objednane?
Kľud, len sa mi raz stalo, že keď mi UPS viezla niečo z Nemecka - ale to nemá nič ani s Nemeckom ani Canyonom, bolo to mimochodom z Amazon.de - tak sa stalo to, že UPS nemala moje telefónne číslo bohvieprečo, keďže som ho Amazonu dal, preto potom ten posledný krok zlyhával, keďže som nebol doma a šofo nevedel, komu volať. To ale neznamená, že by mi to nejak nakoniec nedoručili. Len som dopredu v tej netrpezlivosti tušil, že niečo nehrá, lebo keď trackuješ zásielku na webe, tak až po Viedeň vidíš všetko perfektne a on-time a potom zrazu vidím, že v Bratislave zrazu akoby sa to zaseklo a žiadne aktualizácie, tak som pátral a našiel toto:
http://www.ups.com/content/sk/sk/contact/index.html?WT.svl=FooterVybral som Trenčín ako najbližšiu pobočku a volal som tam a pýtal som sa na zásielku podľa čísla
a oni že áno, evidujeme ju, aj sme ju doručovali, len ste neboli doma a šofér nemal telefónne číslo.
Takže, ak si veľmi netrpezlivý, ako som bol ja, a uvidíš pri webovom trackovaní nejaké podozrivé spomalenie na Slovensku, neboj sa opýtať sa na pobočke UPS najbližšej podľa bydliska. Alebo to je jedno, aj v BA, operátor podľa čísla objednávky presne vidí, kde zrovna je.