zabudol so napísať, že vážim 69kg s plnou cyklo výbavou, a aj na dušiach fúkam zadok 2,0 predok 1,9. mne sa to zdá dosť tvrdé na moju váhu. zatiaľ teda nechám duše a nebudem nejako špekulovať, aj tak chystám kúpu nového( ak nevyhrám v sobotu v marikovej v tombole :D ) tam už dám rovno TLR ráfik a plášť a bude.
15.05.2014 - 23:46:33
00
caute,jazdim sadu Joe´s na obycajnych rafoch s plastami Maxxis HighRoller s drotenou patkou. Jazdim tak uz asi pol roka a v predu ziadny problem,tlaky jazdim cca 1,8-1,9 no vzadu som uz 2x prerazil plast po malom skoku na kamenny dopad.Je to chyba plasta alebo nizsieho tlaku? vzadu jazdim tlaky cca 2.1-2.2. Pri poslednom prerazeni som si vsimol aj malinku dierku v patke,no tmel ju nechce zacelit,zaceli ju do urcitej miery,no ked prifuknem a je tam vacsi tlak,tak to povoli,takze riesim novy plast.Bude lepsie ak kupim plast s kevlarovou patkou? su odolnejsie? vdaka za odpoved :)
17.05.2014 - 10:53:22
00
Kevlarová pätka je len ohybnejšia. Lepšie sa pritlačí k ráfu. Keď mieniš kupovať nový plášť, uprednostni TLR systém pätky. Tá je vhodnejšie tvarovaná a je určená aj ako bezdušová pneu.
17.05.2014 - 13:22:56
00
tak od minuleho tyzdna aj moj bike prisiel o dusu , vlastne rovno o dve :D
inspiracia bola z clanku http://www.mtbiker.sk/clanky/6969/konvertujem-na-vieru-v-bezdusovy-system.html
predny plast : https://www.conti-online.com/www/bicycle_de_en/themes/mtb/trailking_en.html
zadny plast https://www.conti-online.com/www/bicycle_de_en/themes/mtb/MountainKing_en.html
oba su verzie 29x2,2 protection a teda TLR , rafiky su obycajne , diery na niple som prelepil dvoma vrstvami izolacky z elektro a na to natiahol dusu z 26ky rozstrihnutu pozdlzne , ale tak aby ventil ostal ( v clanku autor ventil vystrihol a nahradil ho inym , co sa mi nezdalo moc elegantne , na druhu stranu moze ventil lahko nahradit ak sa poskodi , uvidime casom )
dolial som joe´s elite racer sealant a kompresorom na pumpe sa nafukli bez problemov na prvy pokus , doma s pumpou bez sance a tyzden som cakal na skusku kedze vonku bolo hnusne ,
nakoniec skuska bola marikovsky maraton :D a co take povedat , drzali pekne v tom blate a dole ci hore kopcom luxus , az na jeden pad ked sa lesna cesta napajala v pravouhlej zakrute na asfalt - blato mokro siel som rychlo a brzdil iba prednou lebo do zadnej sa mi dostal olej (nj som nemehlo ) : prask ho dole , mohol som tiez dat nizsi tlak mal som tam preistotu este 3atm ale co uz

dnes som skusil po ceste 52km do prace a nazad v pohode sa dala dat priemerka 25-26km ktoru som daval aj na schwalbe smart sam , a to este bolo luxusnejsie jazdenie na 2atm krasne bez ootrasov takze da sa na tom prejst aj asfalt za cenu minimalneho narastu odporu

p.s. hned po nafuknuti kedze som nevidel bublinky ani unikajuci vzduch ma napadlo a bude to tesnit ? :D tak som zobral klinec a prask ho tam mal asi 3mm priemer a dierka sa zacelila asi za 25sec takze dufam ze budu sluzit aj nadalej kedze uz kaslem na to ci idem cez rozbite sklo atd :P

Prílohy:

1.jpg
1.jpg 118.31 KiB thumb_up0thumb_down

2.jpg
2.jpg 150.62 KiB thumb_up0thumb_down

3.jpg
3.jpg 348.86 KiB thumb_up0thumb_down

19.05.2014 - 19:16:36
00
super :-) ešte sem nahoď vnútornú šírku ráfika a nameranú šírku pneu cez štuple určite to niekomu pomôže pri rozhodovaní či 2.2" alebo 2,4" :-) ešte nájsť niekoho kto vozí tie 2.4" v 29"
19.05.2014 - 19:50:25
00
rafik 19mm , a pneu je zvlastna :D , trail king ma 56mm pneu a 54 cez stuplne ( su viac do stredu ) , MKII ma 52 mm pneu a 54 cez stuple cize precnievaju cez kraje , tlak cca 2atm

btw viete niekto kde by som zohnal nieco taketo http://weldtite.co.uk/reviews/view/cycle-tubeless-tyre-outside-repair-kit-tom-downie ? v pripade ze by to tmel nechcel zatesnit nerad by som vyfucal niekde v lese
19.05.2014 - 21:14:45
01
p.s. hned po nafuknuti kedze som nevidel bublinky ani unikajuci vzduch ma napadlo a bude to tesnit ? :D tak som zobral klinec a prask ho tam mal asi 3mm priemer a dierka sa zacelila asi za 25sec takze dufam ze budu sluzit aj nadalej kedze uz kaslem na to ci idem cez rozbite sklo atd :P

Spravit strasnu blbost a este sa tym verejne chvalit, to je take slovenske... :tmi:
20.05.2014 - 10:11:46
00
Nj este keby ma trapilo ze to niekto povazuje za blbost hodnu komentu xD ale nie klidek sranda musi byt , som z nich proste happyy :P
20.05.2014 - 10:18:03
00
...... to je take slovenske... :tmi:

co je na tom slovenske? :)
20.05.2014 - 10:29:20
00
andrej25, jezus v telke asi pozerá len reklamy. ;-) Ja som hlavne kvôli nim zrušil káblovku. :$
20.05.2014 - 12:59:50
00
Nuz tak ale pichnut klinec do noveho plasta, to je naozaj taky "Pat a Mat" pristup :D
20.05.2014 - 13:05:51
00
Skúška ohňom. ;-) Ak by sa to nezacelilo, tak by tomu nedôveroval. Takto videl, že to funguje.
20.05.2014 - 13:17:36
00
Asi tak, ja nikoho nepresviedcam urobte to iste, proste som len odmietol jazdit na neoverenom systeme a vidiet na youtube ze to funguje mi nestacilo, ze to je trochu uletene no ale co uz :-P
20.05.2014 - 13:30:28
00
Ja tiež veru uvažujem o "bezduchých". Na maratóne som dostal defekt a kým som ho doma nepreskúmal, tak som si myslel, že som sekol dušu na kameni (čo je u mňa veľká vzácnosť, lebo po šutroch idem opatrne a snažím sa im vyhnúť a bicykel si šanujem). Ale bol to čistý rez nejakou čepieľkou asi 4 mm širokou (ako od ostrého plochého skrutkovača). Na tom mieste mali viacerí defekty. Možno tam niekto naschvál vysypal nejaké nástrahy. :@
20.05.2014 - 13:44:48
00
Aspon vies, cim to mas otestovat. Klinec nestaci. :-)
20.05.2014 - 13:47:00
00
keyboard_arrow_up