ako zamok je najlepsia retaz, urcite nie nejake ocelove lanka... to prestrihnu po dlhsej namahe aj zahradkarske noznice na dlhej pake... ale taku poriadnu retaz (neviem presne zlozenie kovu,ale vacsinou je tvrdost podla ceny...cca od 500sk okolo 1000ky su uz kvalitne) neprepilis pilkou na zelezo, neprecvaknes noznicami, ani tekuty dusik na zmrazenie a nasledne kladivo nepomoze, ani rucny autogen to v jednom dokumente neprepalil... dokonca je problem aj s malimi hydraulickymi noznicamy do ruky... jedina nevyhoda ze je trochu tazsia a kedze sa roby vacsinou na motorky tak si stim ani nelamu hlavu vyrobcovia

BTW: davaj pozor aby bola poriadne zalatkovana (proti oderom ramu) a podla moznosti ju nezapinaj tak aby lezala na zemi, lepsie ked je vo vzduchu..ztaží to pracu zlodejom

BTW2: osobne retaz nemam, pretoze moj bajk stal cca 20K a kedze som student, nikdy by som sa odneho nepohol..robi mi problem ist aj na vyhliadku.. napr. v BERGU :P
29.07.2007 - 21:41:36
00
ako zamok je najlepsia retaz, urcite nie nejake ocelove lanka... to prestrihnu po dlhsej namahe aj zahradkarske noznice na dlhej pake... ale taku poriadnu retaz ........


Moj prvy bike mi ukradli z retaze co mi dodali z recesie kamarati - priemer materialu ocka odhadujem tak 4 mm. Netrapili sa s retazou, precvakli kladku. Bola mozno o 1 mm slabsia. Hociake zamykanie je dobre len na zdrzanie zlodeja alebo na presun jeho pozornosti na nezamknuty bike. Uz to tu bolo NESPUSTAT Z OCI a zamknutie aby si stihol dobehnut.
29.07.2007 - 22:12:15
00
wave no ked niekto zbada taku retaz ti zo srandy zobere sedlo+sedlovku :D inak obycajne ocelove lanko je len proti "odneseniu" biku.. pancierovane su na zdrzanie zlodeja o par minut...

popozeram bazar a inzeraty a tesco a kupim prve cudo co ma dve kolesa a pedale a necham to aj bez zamku :) :D
30.07.2007 - 00:36:13
00