Dnes som mal konflikt cestou do prace so šoférkou autobusu, bola to mega ***** tak som sa rozhodol napísať oficiálnu sťažnosť na DPB a tak isto na
vnutorna.kontrola@dpb.sk, je to obsiahlejšie ale keď sa niekto nudí nech sa pobaví:
Dobrý deň
Chcem podať oficiálnu sťažnosť na vec kt. sa stala dnes 7.9.2014, o 9:54 hodine (od zástavky Shopig park soravia po zástavku Zlate piesky), autobus 53jka smer Vajnory, číslo autobusu 3414, šoférovala pani vodička.
Nastupujem ako každý pracovný deň (u mňa krátky-dlhy týždeň) na zástavke Trnavská do 53jky o 9.49h počúvam hudbu v slúchadlách a čítam si Ružinovské Echo, musím podotknúť že som si sadol hneď za prvé dvere, na prvé
sedadlo po pravej strane (v tomto prípade pani vodičky autobusu) , nie za ňu. Keď autobus prešiel Bojnícku zástavku, kde nezastavil, lebo nikto vystupovať nechcel a zástavka je na znamenie, v dostatočnom predstihu ešte po sediačky som dal znamenie na zastavenie tlačidla STOP, ako aj zeleného na otváranie dverí tak cca 50-60metrov pred prechodom pre chodcov a svetelnou križovatkou, za ktorou sa až nachádza spomínaná zástavka na znamenie Shoping park Soravia. Čiže pani vodička ma ešte aj videla lebo som vedľa nej stal, no videla aj že mám slúchadlá v ušiach (z toho to podľa mňa vzišlo) že pani naschvál nezastavila a mala pocit že má potrebu mi niečo dokázať. Pracujem hneď pri tej zástavke čiže vystupujem 9:55 a pracovný čas mi začína o 10:00 (čiže akurát). Okamžite som si zlozil slúchadlá a spýtal sa hneď vodičky kt. si ide veselo ďalej, prečo nezastavila keď som dal signál a videla ma sa postaviť pol metra od nej k dverám. Začala mi rozprávať že ona nie je bicykel, a treba dať vedieť v dostatočnom predstihu. Som veľmi flegmaticky človek, za normálnych okolnosti by som to absolútne neriešil, sadol si spať počúval ďalej hudbu a prešiel sa peši späť cestou na zástavku kde som chcel vystúpiť. Lenže pani vodička veľmi dobre vedela aká nasleduje zástavka ako je ďaleko od miesta kde som určite x krát vystupoval aj s jej autobusu. Proste mala pocit že ma musí poučiť, že nemám v jej autobuse počúvať hudbu a tlačidlo na znamenie "stop" stlačiť asi hneď po tom ako opusti predchádzajúcu zástavku. Za tie roky sa mi to NIKDY nestalo so žiadnym vodičom v žiadnom autobuse, nehovoriac o mieste kde dennodenne vystupujem, že by mali problém s mojím neskorým signálom. Žiaden vodič nemal nikdy s mojim stlačením "stopky" problém. Za tie roky by som povedal, že tlačidlo stop stláčam už na rovnakom mieste vozovky. Tak som sa začal ohrádzať že sa mi to nikdy nestalo. Už vtedy som vedel že budem vďaka nej meškať do prace a že sa pekne od zlatých pieskov prebehnem. Ona to vedela podľa mňa tiež. Čiže to považujem z jej strany za absolútnu ZÁKERNOSŤ. Konverzácia gradovala na intenzite hlasov. Pani vodička mi povedala že som drzý že mam byt ticho a držať hubu, to už bolo moc. Ja som sa opýtal či sa zle vyspala či toto robí pravidelne. Že si robí čo chce a že je povinná zastaviť na znamenie. Jej argument "že som to nedal znamenie v predstihu " aby mohla bezpečne zastaviť je blbosť najvyššieho rangu (ako sa neskôr ukázalo). Prefrčala zástavkou ako by sa ani nechumelilo nehovoriac o tom, že pred svetelnou križovatkou na ktorej je prechod pre chodcov a za ktorou je zástavka, by lama aspoň spomaliť v rámci bezpečnosti premávky a osôb na komunikácií. Drvivá väčšina vodičov ešte spomalí aj pred zástavkou na znamenie ci náhodou niekto nechce vystúpiť (aj keď to nie je ich povinnosť) .Nazval by som to ľudský prístup a ohľaduplnosť čoho táto "super" pani vodička nemá ani štipku. Vodička naschvál ešte pred zástavkou pridala aby mi niečo, alebo sebe dokázala a prefrčala semaforom, prechodom pre chodcov, a aj zástavkou ako raketa. To ma prinútilo si povedať svoj názor. Najlepšie bolo keď už prišla na zástavku Zlate piesky, tak naša výmena názorov musela skončiť a vtedy sa ozvala Pani s autobusu, že aj ona chcela vystúpiť, že aj ona stláčala tlačítko a že ani jej nezastavila. Tá sa ozvala zároveň ako vystupovala. Ďalší pán sa ozval keď už bol vonku s autobusu a podišiel k prvým dverám k vodičke a povedal že nezastavila, že mám pravdu a že aj on chcel vystúpiť a stláčal tlačidlo, a navyše sa jej preukázal preukazom DOPRAVNEHO PODNIKU, čo bol gól. To ma úplne dostalo, tak som sa spýtal pani vodičky ci všetci traja sme to tlačidlo stláčali neskoro (dokonca aj samotný zamestnanec DPB asi nevie kedy ma stláčať "stopku"), aby ona mohla normálne a bezpečne zastaviť ? Tým sa mi uľavilo že som nebol jediný, (ešte by som si priznal vinu sám s v sebe pravdepodobne, keby sa ďalší dvaja ľudia s toho autobusu neozvali, mohli sa skôr ale predsa). Takže sa potvrdila teória, že pani vodička sa zle vyspala alebo ju tato robota už nebaví a vybíja si to takýmito spôsobom.
Takže kvôli mojim slúchadlám v ušiach nemohli vystúpiť ďalší dvaja, či traja cestujúci na zástavke kde chceli? Alebo je to kvôli úplnej a totálnej bezohľadnosti, zákernosti a výslovnému naschvál robeniu tejto vašej šoférky. To mi ale nevrátilo to že som do prace samozrejme meškal 15minut (toľko to trvá peši medzi tými zástavkami). Pozrel som si číslo autobusu a vytočený som zavolal na DPB infolinku (tak ako mi povedal ten pán s DPB čo sa tak isto ohradil voči správaniu tejto šoférky) kde som prerozprával čo sa stalo. Pani z ifolinky povedala že to nahlási na dispečing. O pol hodinu mi volal niekto späť. Že mám pravdu, a že tato pani vodička s 53jky s číslom 3414 je veľmi problematická, že je na ňu veľa sťažností podobného aj iného typu. Čo som bol doslova šokovaný že si s ňou neviete urobiť poriadok. Čiže mam pocit , že sa táto pani zle vyspi asi každý deň. Pani z infolinky ma doslova prosila aby som na ňu poslal oficiálnu sťažnosť, aby sa vec konečne posunula. Z toho mi vychádza, že nie som zďaleka jediný k to mal s ňou problém. Tak sa pýtam prečo tam taký človek pracuje na takom mieste kde vozí ľudí? Prečo ma niekto s DPB doslova prosí aby som na ňu napísal oficiálnu sťažnosť aby sa veci pohli ďalej? Nepríde mi to moc normálne, aby taký človek, ako spomínaná vodička robila to čo robí. A pritom znepríjemňuje cestu X pasažierom. Necvakám si lístky preto, aby som šlapal 15minut späť na zástavku kde som chcel vystúpiť a nielen ja, ale aj ďalší traja ľudia. Necvakám si lístky preto, aby ma vozila nepríjemná vodiča, ktorú evidentne robota nebaví a ktorá má potrebu toho, čo dnes ráno táto pani predviedla. Arogantne so mnou konverzovala, naschvál a zákerne nezastavila štyrom pasažierom len aby si hladila ego alebo čo. Na ifolinke kde je hovor zaznamenaný mi jasne bolo povedané, že nie som jediný. Že sťažností je na túto vodičku veľa a rôznych. Tak sa pýtam prečo takáto vodička u Vás pracuje keď evidentne ju to nebaví a porušuje Vaše vlastné predpisy, sprava sa arogantne, je zákerná a neľudská ?
Ďakujem za odpoveď 7.9.2014