dostal si aj mňa,pomohol som ti zapleveliť MOJU tému o 1 x 10 pojednaním o pružinových vidliciach :) ale čo sa dá robiť,keď je vonku tak odporne ...
17.11.2014 - 16:51:17
02
Tak ono to suvisi :lol: .. hlavne s tym pocasim :D :D .. ale kedze si temu zalozil, tak je to v pohode :lol:, moderatori aj tak 1xnieco nejazdia, takze nic nevidia :)
17.11.2014 - 16:56:34
00
Dobre som porozumel, že 1x10 má nevýhodu oproti trojšajbe aj v tom, že má menej odstupňované prevody? Zaujímalo by ma, či je veľa ľudí, čo skutočne preradí napr. zo stredného na najmenší prevodník a cvakne na kazete o jeden dole, atď.? Trochu to odporuje mojej skúsenosti, keď trebárs idem v strmšom stúpaní a tam jazdím na najmenšom prevodníku a až keď prejdem do terénu, kde by som mal jazdiť na 4. pastorku, tak prehodím na strednú šajbu. Inak povedané, s prehadzovačom šibujem omnoho viac, ako s prešmykačom. Robíte to inak?
Mal som nedávno prvý krát príležitosť skúsiť 1x10 a mňa úplne očarila tá jednoduchosť...
17.11.2014 - 17:01:13
00
áno,1 x 10 má skutočne na začiatku a na konci kazety nevýhodu vo väčších skokoch pri radení-v strede kazety-kde sa najviac jazdí je to o.k.
Do kopca ak idem na 2-píle alebo 3-píle jazdím podobne,šlapem na najmenšej prvé 3 - 4 najväčšie pastorky,keď sa stúpanie zmierni,trocha viac rozkrútim pedále a vytiahnem reťaz na väčší prevodník-nezhadzujem na kazete,proste pár šliapnutiami zvýšim rýchlosť a už to ide.
Nie si prvý,komu sa páči 1 x 10 , ako tu už bolo napísané,je to doslova návykové-tá jednoduchosť,len si radíš pravým palcom hore-dole podla potreby,ja osobne rád obetujem kúsok rozsahu za tú možnosť jazdiť jednoplacku ...
Dnes som v rámci nudenia sa zmontoval lavé radenie s lankom,bowdenom a prešmykom,takže už mám zasa 1 x 10 ( 32 z. a kazetu 11 -36 ,kým prídu ostatné veci potrebné na 11 - 42 ) pojazdím takto-samozrejme výber trasy na výjazdoch bude obmedzený,ale mám to už odskúšané,takže viem že to pôjde
17.11.2014 - 17:18:23
00
"výber trasy na výjazdoch bude obmedzený" :) .. ja si volim bajk tak, aby som bol uplne neobmedzeny :)
17.11.2014 - 17:23:36
00
Tak sa choď povoziť na tom Reign-e po asfalte na koľko si neobmedzený :D
17.11.2014 - 17:26:54
00
Vozim sa aj po asfalte .. niekedy je to nutnost. Ak nie je protivietor, dokazem na om ist aj 40km/h nejaky cas :) ale moc komfortne to vtedy nie je a tepovky idu hore :lol:
17.11.2014 - 17:35:36
00
Včera som po dlhej dobe ľutoval že mam len 36 pílu. Mokol som, zima mi bolo a viac ako 32 už bolo utrpenie :D. Človek by neveril že 10 km domov je tak ďaleko :D
17.11.2014 - 17:38:44
01
Zaujímalo by ma, či je veľa ľudí, čo skutočne preradí napr. zo stredného na najmenší prevodník a cvakne na kazete o jeden dole, atď.?

Na 29" mám dvojprevodník a tam to tak jazdím...na 26" mám trojprevodník, ale tam jazdím len na strednej píle
17.11.2014 - 17:48:06
00
Tak niektoré veci sú už na ceste,len som sa nudil,tak som to dal dole-hlavne som potreboval vyskúšať či sadne ovládacia páčka Reverbu (verzia P ) na lavú stranu miesto l. radenia,na tej pravej mi to moc nesedelo.Teraz je to na lavej pod páčkou brzdy,je to ovela lepšie-sadlo to akurát na dosah palca bez vykrúcania zápästia,tie prevody 11 -36 mi stačia na tieto kratšie usmoklené trasy (v pohode single Vidrický,5-bojársky,trail B.Kríž ,prípadne smer Baba po červenej cez Somára tiež a ďalej sa mi ani nechce :) viac mi ani netreba,zatial len vynechám veci,na ktoré treba aj 30/42
17.11.2014 - 17:54:46
00
Dva týždne jazdenia na 22-30-40/11-36 so striktným využitím 30 vpredu. So far so good.
17.11.2014 - 21:32:37
01
Zajtra príde 32 píla a 42 pastorok + RAD, už tuším, že všetky potreby budú pokryté.
17.11.2014 - 21:42:56
00
myslis potreby spojene s bajkovani, alebo tak celkovo vsetky zivotne potreby?:)
18.11.2014 - 07:03:46
01
tak dnes prišiel prvý komponent na prerábku,30 z. prevodník na BCD 104 , materiál EXAr , snáď to niečo vydrží

Prílohy:

PB180005.JPG
PB180005.JPG 474.45 KiB thumb_up0thumb_down

PB180003.JPG
PB180003.JPG 460.11 KiB thumb_up0thumb_down

18.11.2014 - 17:21:51
01
dobra volba, tento ma aj dost posunutu retazovu linku.
18.11.2014 - 17:23:08
00
keyboard_arrow_up