vsetky zeny su rovnake.. :D
02.02.2015 - 08:13:44
00
Ale to nie.
Niektore su aj horsie. :P
02.02.2015 - 08:34:45
01
Problém je, ze ja mám kamaráta ktory si kúpil nove toledo s 1,2 tsi a je to rozumný 28 ročný muž a debata preco jazdi na 1300 otáčkach a nad 2000 nešiel s tým autom nikdy dopadla úplne rovnako ako u Jezusa. Odborník v salóne mu povedal, ze to je novy motor ktory ma rad nízke otáčky a aj ukazovateľ ukazuje číslo a v manuáli to je napísane tiez, takze to musi byt pravda. A ked sa vezieme v mojom 2.0 atmosférickom benzíne a vytočím ho cez 4000 tak nechápe preco tomu autu tak nenormálne ubližujem. Mám skúsenosť dokonca, ked ho dlhšie dusím kvôli spotrebe, tak sa ki rozsvieti kontrolka motora a zapise mi chybu zlá zmes vo výfuku, následne je cítiť, ze sa naozaj nieco zanáša, lebo auto zlenivie. Ked jazdím normálne okolo 2000 otáčok a na zrýchlení kľudne vytočím aj na 5200 kde mám plny výkon tak je motor štastný a nič nesvieti a ide veľmi pekne. Inak ta poznámka o plnom krútiaku majitelia benzínových hond by zaplakali keby museli točiť okolo 6000 :D
02.02.2015 - 08:36:16
00
tak nemá zmysel porovnávať turbomotor a atmosféru, to sú charakterovo úplne odlišné motory vyžadujúce odlišný štýl. Jasné, že turbomotory z princípu majú radi nižšie otáčky ako atmosféra - práve kvôli tomu turbu, ktoré dodá Nm už pod 2tis. otáčok so špičkou niekde pod 4tis (nástrel, zas ma nechytajte za slovíčka) a nemá zmysel ho točiť ako atmosféru, kde je motor pri 2tis. otáčkach relatívne kľudný, ale lenivý a pre výkon si musíš ísť do vysokých otáčok....
02.02.2015 - 08:55:03
00
a čo pri atmosférickom benzíne? tam mám mať už pri 50km/h šiesty prevodový stupeň, potom je otázka kto to tak sprevodoval, keď na tej 6 mám ísť aj 130... ale tak dnes sa ide všetko na emisie a na to aby sa aspoň ako tak to auto priblížilo k spotrebe udávanej v techničáku..

preco by si mal mat pri 50km/h 6 prevod? atmo benzin nieje traktor aby isiel na nizke otacky, pri 1500rpm ten motor nema absolutne ziaden vykon. najlepsie je mu imo pri kludnej jazde medzi 2 - 3k.
inak z mojej osobnej skusenosti mi vychadza pri mojom aute rozdiel v celkovej spotrebe 0.7l/100km medzi jazdou "na spotrebu" a "plnym kotlom" (samozrejme v ramci predpisov ;)), takze u mna nema vyznam ist slimacim tempom na spotrebu (cca 100km trasa cez cicmany alebo homolku vychadza na 7.2l/100km, a nebudem sa tade sulat 50kou a hladiet na spotrebu, radsej si to uzijem... Megane grandtour 1.6, 88kW)
02.02.2015 - 09:40:50
00
reeller_sk tak atmo a turbo su ine motory, iny styl jazdy. Turbomotor v podstate ani nema taku vykonovu spicku ako napr atmosfericke hondy s V-TEC. Inak na takych ludi uz plati jedine. Nechat ich tak a potom ked budu v servise plakat tak sa im zasmiat. Inak neviem co si ti ludia myslia. Ze ti predajcovia ziju z predaja? Ved oni ziju jedine zo servisov..
02.02.2015 - 09:52:45
00
delarosa: tak tak, aj servis predsa treba uživiť...
02.02.2015 - 09:58:45
00
preco by si mal mat pri 50km/h 6 prevod? atmo benzin nieje traktor aby isiel na nizke otacky, pri 1500rpm ten motor nema absolutne ziaden vykon. najlepsie je mu imo pri kludnej jazde medzi 2 - 3k.

lebo svieti nízka hodnota l/km :lol: na druhej strane pokial od motora nepotrebuješ výkon tak tých 1500 mu neublíži, na udržiavanie konštantnej rýchlosti úplne v pohode.. len potom na to nešlapať jak debil, ale podradiť a bzuuuuum
02.02.2015 - 10:06:27
03
Je jasne ze atmosfera a turbo je nieco ine, ale ta 1.2 Tsi sa trapi na 1300 otackach, tam sa este turbo netoci a 1.2 nema ziadny vykon, skusali sme presne na tom kuse ze zo 70 na 5ke ,4ke a 3 ke po 100, na patke to auto nerobilo absolutne nic plny plyn auto nezrychlovalo, takze este tam sa turbo netocilo, na trojke to malo uz celkom pekny prejav. Moj atmosfericky motor ma 2400 otackach plny krutak, tak zas az take rozdielne to neni. Tieto tsicka sa tiez citia najlepsie medzi 2000-4000 otackach, jazdim aj na 1.4 Tsi v Yeti, tak isto nema rad podtacanie, lebo ten motor je na to priliz slaby, ked sa este turbo netoci.
02.02.2015 - 10:38:16
00
Nieco podobne ako Jezus som zazil aj ja s babou za volantom A4 2.0 tdi tusim, cestou na donovaly dost dusila motor. Otacky som si nevsimol, ale podla zvuku by som ja uz podradoval a na moju otazku preco nepodradi mi odpovedala, ze to je diesel. Neskusal som argumentovat kedze ja toho na nafte nemam vela odjadzene, ale v servise sa na nu asi budu tesit :-)
02.02.2015 - 11:03:47
00
[tag]robo96[/tag ] písal som to v zmysle toho čo sme sa tu vtedy bavili, že tak mi to radí palubný počítač, že už pri 50km/h chce 6, akože po rovine sa to dá, ale akonáhle príde trošku kopeček, tak sa to začne hneť dusiť... samozrejme že sa podľa toho ukazovateľa radenia nieriadim, len som písal ako to je od výroby nastavené.. inak keď to človek dusí na tej šesťke a chce potom trocha akcelerovať, tak radím rovno do trojky, kedy ten motor konečne ožije. a podobne to mám aj ja odpozorované u mojej hondy civic 1,8 s tou spotrebou. takže tiež nejazdím na spotrebu a radšej si jazdu užijem v rámci možností a predpisov
02.02.2015 - 11:11:29
00
aha jasne, to su tie pretechnizovane auta co nam zachvilu budu hovorit ze zle drzim volant :)
02.02.2015 - 11:24:37
00
Je jasne ze atmosfera a turbo je nieco ine, ale ta 1.2 Tsi sa trapi na 1300 otackach, tam sa este turbo netoci a 1.2 nema ziadny vykon, skusali sme presne na tom kuse ze zo 70 na 5ke ,4ke a 3 ke po 100, na patke to auto nerobilo absolutne nic plny plyn auto nezrychlovalo, takze este tam sa turbo netocilo, na trojke to malo uz celkom pekny prejav. Moj atmosfericky motor ma 2400 otackach plny krutak, tak zas az take rozdielne to neni. Tieto tsicka sa tiez citia najlepsie medzi 2000-4000 otackach, jazdim aj na 1.4 Tsi v Yeti, tak isto nema rad podtacanie, lebo ten motor je na to priliz slaby, ked sa este turbo netoci.


turbo sa toci stale uz od nastartovania motora.
02.02.2015 - 12:14:39
00
toci sa, ale rychlost zavisi od mnozstva vyfukovych plynov a tych pri nizkych otackach nieje vela...
02.02.2015 - 12:20:52
00
to je mne jasne. ale napisat ze turbo sa pri 1300ot netoci je doocibijuce.
02.02.2015 - 12:40:11
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up