práve že u joa to len penilo a nič nelepilo , až po 20min a prázdnom kole to trochu utesnilo, u cafee to veľmi rýchlo utesnilo a kolo bolo len na polovicu make.. po dofúkani som hneď prášild alej..
pri jouovi som aj po pol hodine nemohol dofikat čo to nedržalo...
malý defektik u caffe bol hneď zalepený a mastil som s bielou škvrnkou, väčšiu dieru som zosadol a dofuknol a hneď šlapal ďalej ,( na dubničáku)
06.02.2015 - 17:57:36
00
Cafelatex tým, že sa pri pohybe kolesa zapení, vyplní celý objem pneumatiky. Tým aj lepšie chráni pri defekte aj bočnice. Je rovnomerne rozložený, neprelieva sa v pneumatike ako iné, čo je vhodnejšie aj na .jej pravidelné otáčanie. Oproti iným má dobrú časovú výdrž. Galusky 1-2 roky, bezdušové (tubelless) 6mes. až rok,. TLR 4-6 mesiacov, obyčajne 2-4 mes. Nevytvára tzv. ježkov. Ja ho používam 5 rokov a minulý týždeň mi z koloshopu došla nová litrovka. Zatiaľ ma za 5 rokov ani jedenkrát nesklamal.
Čo sa týka ostatných selantov, nebudem sa k nim vyjadrovať lebo okrem originál od Schwalbe som iný nepoužil. (vydržal o polovicu menej a bol omnoho drahší)
Hodnotiť, ktorý selant je lepší je ako hodnotiť pneumatiky. Zrejme má každý nejaké to plus či mínus ale v konečnom dôsledku sú všetky funkčné.
06.02.2015 - 18:14:49
00
Asi teda vyskúšam Caffe , aspon to budem môcť porovnať, díki za názory
06.02.2015 - 18:32:23
00
No ja som rozmýšlal tiež medzi No Tubes a Cafeelatex...a aj ja tiež pôjdem do Caffelatexu 1000ml, len otázka: je potrebne kupiť aj tu aplikačnú injekciu, či ako to aplikujete vy? :) a pásky môžem ale nechať od notubes? :P
06.02.2015 - 18:45:26
01
Ahojte, prave som chcel ist na bike a zistil som ze predne koleso vyfucane. Skusal som to dofukat, no beznadejne, stale fuci okolo ventilku. Je to novy bike a s bezdusakmi nemam ziadne skusenosti. Viete mi prosim poradit co s tym? Na nete som nasiel nejake "tmely", no doma momentalne nic take nemam.Taakze ako to nafukat?
Diky!
07.02.2015 - 13:44:19
00
Zalos dušu a nafukaj ked chceš isť na bike.
07.02.2015 - 14:28:28
00
Pršo , aplikačnú súpravu ti nie je treba. K litrovke je na vrchnáku odmerka. Prvý krát nalievam z odmerky priamo do ešte nenafúkanej pneumatiky. (cez škáru medzi pneu a ráfom)
Dolievať sa dá cez ventil väčšou injekciou. (naleješ do injekcie patričné množstvo z odmerky) Na výrobcovi pásky, pokiaľ dobre sedí a tesní, nezáleží.

flash7645 , ak ti fučí okolo ventilku, zrejme bude problém v jeho tesnosti na ráfku. Skús ho dotiahnuť. Ak nepomôže, vymontuj ho a skontroluj jeho dosadaciu plochu na vnútro ráfu..
07.02.2015 - 17:55:58
01
Chystam sa zasvetit do sveta bezdusakov. Objednal som tmel WTB. Snad je dobry. Bral som co bolo. Rafiky budu WTB Frequency i23 a plaste Ardent kevlar a High Roller Kevlar oba 2.35. Paska bude Notubes 21mm a ventilky Notubes 32mm galuska. Co som sa tu docital, tak pri prvotnom nahadzovani treba nafukat na max povoleny tlak, riadne to tam prehrkat a potom postupne znizovat tlak. Este daco by som mal vediet?
20.02.2015 - 17:35:45
00
No este by si mal vediet, ze WTB doporucuje do rafikov i23 pouzivat pasku so sirkou 28mm, pretoze paska ma zasahovat az pod patku: http://www.wtb.com/products/tcs-rim-tape

cdn.shopify.com
20.02.2015 - 17:44:15
01
Ach jaj. Mal som sa skor poradit.
20.02.2015 - 17:45:22
00
Tak samozrejme vyskusaj aj tu 21mm, ked uz ju mas ;)
20.02.2015 - 17:47:10
00
28mm asi nebude lahke ani zohnat.
20.02.2015 - 17:47:44
00
Na buduci tyzden (pondelok-utorok) budu 28mm a aj 30mm pasky WTB TCS v dlzke 11m dostupne na Slovensku. Napr. lto uz ma aj predobjednanu :-)
Ked tak mi posli SS
20.02.2015 - 17:49:44
00
30mm je TESA 4289 (Nemci hovoria, ze aj 4288) :-)
Ja som sa prave docital, ze na moj rafik z vnutornym rozmerom 30mm a este profilom potrebujem niekde okolo 35-40 mm a to uz je vazny problem, pokial teda nepocitam tu TESU...

http://shop-gwk.de/product_info.php?info=p341_tesa--strapping--4289---length--66-m---width--30-mm---color--gelb.html
20.02.2015 - 17:55:34
00
treba min. 25 mm,ak sa dá zmeň objednávku-tá 21 je na i-23 málo,alebo počkaj na tú 28 mm
20.02.2015 - 17:56:04
00
keyboard_arrow_up