pri 2 a jednotretinovom nasobku objemu tohto motora, 150kW a minimalne 2200kg (urcite aj viac, kedze pohotovostna hmotnost je takmer 1800kg)
Mal som moznost natocit par tisic na podobnej hracke.
210kW, 3,6 V6 atmo, automat, 4x4, celorocne gumy, vyse 1900 pohotovostna a 2000 km trip sme vo stvorici s batozinou vyslopali za 10,5 litra nizkooktanovej zbrndy, pricom sme to hnali cez sedla vo vyske 2400 nad morom. O eko jazde tazko hovorit, ked s tym jazdis prvy raz v zivote a spotrebu naozaj neriesis, obzvlast na automate s tempomatom a zapnutou klimou.
Akoze rad by som tento pripad porovnal s naturbovanou kosackou, ktorej sa otackomer nepohne nad 2000.
Ano, na druhej strane to v zasade v ziadnom rezime pod 10 neslo, kdezto kosacka vie ist aj za 4. Aj kvoli tomu sam jazdim 90 zriebetkovy familywagen. No taketo parametre su dobre akurat na to, aby som nebol
brzda premavky a videl na palubaku cisla zacinajuce 5-kou. Akonahle sa chcem kusok poponahlat, leti no nahor. A to bude platit o kazdom vysoko fukanom motorceku.