Nemám věštecké schopnosti akorát znalosti funkce a vlastní zkušenosti a když čtu a to celkem často vyjadřování lidí o technice, tak není možné si nedosadit i jejich konkrétní znalosti, jak techniky, tak jejího praktického využití.
Nikdy nebudu mluvit do techniky jízdy a jistě bys poznal ty na mě, že to nebude zrovna moje parketa ale moje parketa je technika odpružení a podle toho prostě ve svém oboru poznám o co se jedná i když mnoha to bude připadat jako věštění.
30.08.2007 - 16:28:45
00
celkom sranda tato diskusia...kazdy si hudie svoje a kazdy ma v podstate pravdu :)
ja napriklad, odkedy som zacal rozmyslat nad enduro bikom, mam dilemu, co sa vidlice tyka...viem, ze idealna moznost by pre mna bola PIKE, ale nepaci sa mi velmi designom :lol:
30.08.2007 - 16:41:14
00
tuning-test: Milan, pisal som vam aj mail, ale nejako neodpovedate.
Bola by k dispozicii upravena vidlica SR SUNTOUR EPICON vo verzii LOD, v ciernej farbe, 120mm zdvihom + s vylestenymi nohami? Mohli by ste mi prosim vas poslat fotku vidlice farby antracitovej? Aky by bol doplatok za vylestenie noh?

Dakujem
30.08.2007 - 16:44:33
00
A ještě musím doplnit tvé představy, že po vybalení z krabice vše funguje jak to má.
Tenhle mýtus jsem už opustil a to na základě právě své praxe asi by ses divil, jaký je rozdíl mezi typem třeba zrovna Reba. Nemyslím nyní jenom rozdíl U turn verze od dual airu, myslím rozdíl jedné a té samé vidlice a stejného typu a přesto vybalíš mnohdy dost odlišný výsledek. Ale to abys tohle rozeznal, to musíš mít k dispozici dostatek zkušeností a ne rozbalení jedné jediné krabice.
Jak prosím tebe rozeznáš, že jsi z té karbice vybalil přesně to správné? Nezajímala by tě třeba informace, že díky rozptylu vůlí můžeš mít mnohdy výsledek tak odlišný, že to dokážeš při dobré praktické zkušenosti ihned odhalit jízdou? Tohle jsou zkušenosti a přiznám se, že už dávno mě nedokáže ohromit funkce vybalená z krabice a to i u těch velmi obdivovaných značek.
30.08.2007 - 16:46:31
00
Omlouvám se, pokud jsem v odpovědích někoho opominul, vyleštění nohou je navíc 300 Kč.
Foto je zde na stránkách již několikrát.
30.08.2007 - 16:51:07
00
tuning-test: Foto v antracitovej farbe som nepostrehol nikde...iba v čiernej.
taktiez ste neodpovedali na otazku: Bola by k dispozicii upravena vidlica SR SUNTOUR EPICON vo verzii LOD, v ciernej farbe, 120mm zdvihom + s vylestenymi nohami?
30.08.2007 - 16:53:41
00
Muffin,
Pike není rozhodně ošklivá vidlice. není to rozhodně ani Epicon.
Ty bys měl hledat funkce, které po vidlici chceš.
Je tady zmiňovaná progresivita vidlice.
Ty s pružinovým Pikem budeš vždy používat tvrdší pružinu, než by ti nabídl průběh křivky takového vzduchového Epicona.
Výhoda Pika je rozhodně pevná osa. A taky U turn. Snížení není zrovna pro praktickou jízdu ale výhoda to rozhodně je.
Když zvolíš Pika vzduchového, tak už budeš za Epiconem vyladěným výrazněji zaostávat. I ocelová pružina bude mít co dělat aby stíhala a vyladění i této vidlice (Pika) je možné a velmi poznatelné. To, co vybalíš z krabice bys proti laděné verzi rozhodně poznal.
Epicon s pevnou osou na matky může být smělým konkurentem právě i Piku.
30.08.2007 - 16:59:48
00
A ještě musím doplnit tvé představy, že po vybalení z krabice vše funguje jak to má.
Tenhle mýtus jsem už opustil a to na základě právě své praxe asi by ses divil, jaký je rozdíl mezi typem třeba zrovna Reba. Nemyslím nyní jenom rozdíl U turn verze od dual airu, myslím rozdíl jedné a té samé vidlice a stejného typu a přesto vybalíš mnohdy dost odlišný výsledek. Ale to abys tohle rozeznal, to musíš mít k dispozici dostatek zkušeností a ne rozbalení jedné jediné krabice.
Jak prosím tebe rozeznáš, že jsi z té karbice vybalil přesně to správné? Nezajímala by tě třeba informace, že díky rozptylu vůlí můžeš mít mnohdy výsledek tak odlišný, že to dokážeš při dobré praktické zkušenosti ihned odhalit jízdou? Tohle jsou zkušenosti a přiznám se, že už dávno mě nedokáže ohromit funkce vybalená z krabice a to i u těch velmi obdivovaných značek.


Samozrejme, kazda znacka a kazdy typ vidlice ma svoje vyrobne odchyky,ani objektivy niesu vsetky rovnako dobre napriek tomu ze je to takmer mikrometrova mechanika vzdy je tam nejaka odchylka, ide o ten priemer a standart ktory ma nejaka znacka. Viem, ze ked si kupim Lko od canonu tak bude lepsie ako akakolvek sigma, vo vsetkom, hoci bude stat o 3/8 viac: ) Vies na co narazam?
30.08.2007 - 17:00:57
00
Tady je požadované foto

Prílohy:

Epicon.jpg
Epicon.jpg 723.5 KiB thumb_up0thumb_down

30.08.2007 - 17:03:20
00
Dijck,
vím na co narážíš a vím, že jsi pochopil, na co upozorňuju já a taky jistě víš, že takovéhle postřehy přesahují možnosti a znalosti někoho, kdo právě a prostě vybalí tu jednu konkrétní věc z krabice.
30.08.2007 - 17:05:42
00
Ved prave o tom hovorim, ze proste priemer vyroby(a odchylky) foxu bude lepsi ako priemer vyroby suntouru.


PS: foto -> dufam, ze su na tom napise este nalepene ochranne folie a nieje to samotna nalepka : )
30.08.2007 - 17:14:13
00
Ja uvazujem o Epicone, ale pockam si na 2008. Pozeram, ze 2008 maju 32mm vnutorne nohy, malo by to byt trochu penvnejsie.
:shock: prave pozeram a nikde nevidim, ci su urcene aj na V-brzdy :shock: :shock: :shock: ...lebo ak nie, tak mam smolu :(

všade je:
BRAKE Disc (International standard type)


:( takze Epicony 2008 nie su na V-braky ?
budem mat sancu kupit vytuneny Epicon 2007 (100mm LOD) v marci / březnu 2008 ?
30.08.2007 - 17:15:49
00
Pozeram, ze 2008 maju 32mm vnutorne nohy, malo by to byt trochu penvnejsie.
:shock:

Ved aj 2007 ma 32mm nohy !
30.08.2007 - 17:20:03
00
Ved aj 2007 ma 32mm nohy !


ja som pozeral tu http://www.kupkolo.cz/produkty/Vidlice-odpruzene-tlumice_84/SR-Suntour-2007_157/Vidlice-SR-Suntour-EPICON-LOD-100mm-2007_2271.html je tam uvedene: "sloupek 28,6/255 mm ahead CrMo"
30.08.2007 - 17:21:53
00

vies co je to sloupek? :roll:
to je stlpik teda tzv. krk..........
30.08.2007 - 17:23:23
00
keyboard_arrow_up