Lokalizácia
Formulár sa odosiela
pisal som ironovi SS.... ked bude chciet, zozeniem ho.... bud poziciam alebo kupim do firmy....
Zobraziť komentár 27.02.2015 - 12:13:54
00
Kdesi som cital ze je lepsie sedlovu trubku v rame tlacit a sedovku tahat. kvoli tomu ze tahom sa jej priemer este viac stensuje a tym viac zakusuje.
Slo by napr. urobit dve priruby s dierami na zavitove tyce povedzme M6 - M8 popri diere na sedlovku spodnu prirubu odvrtat samozrejme na presny priemer sedlovky (jednuduchsie ako vystruzovanie sedlovky) a zapriet o ram.
Hornu prirubu bud srobom cez sedlovku za cenu jej znicenia alebo monzno cez nejaky objimku a pomaly s citom tocit matkami. Ci to nepopusti.
Z tepelnych koeficientov roztiaznosti nema zmysle zahrievat/chaldit karbon taktiez nie zahrievat hlinik avsak schladenim mozno.

ja by som dal do sedlovky este rozdrteny lad v sacku pred celou operaciou.

strucny schematicky nakres s prirubami

Prílohy:

stahovak.png
stahovak.png 43.19 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 27.02.2015 - 12:55:54
01
podla prispevkov najvacsia demolacia od roku 2012 :D
ja som ten ram krutil v tom sveraku a moj navrh je nechat to tak. sily navyse bolo dost ale nelajznem si dalsiu bytocnu demolaciu ramu. clovek neodhadne kolko moze zatlacit a v sekunde to prskne. je to slusny ram na taketo experimenty. po gumovom kladive islo aj trojkilove cez dosku a nepomohlo :D vsimol som si akutnejsie veci na tom bajku co treba vymenit. cakajme na dalsie foto :)
Zobraziť komentár 27.02.2015 - 13:21:11
01
Uz sa neviem dockat tych fotiek akutnejsich veci. :D

P.S. A to som si myslel, ze sa spravam k zalozaku necitlivo, ked som zjazdil oblozenie az na kov a mam vytahanu a nenamazanu retaz. :)
Zobraziť komentár 27.02.2015 - 13:26:19
00
Tak možno to už nezatahovat a len dúfať, ze sa to raz pri jazdeni zošuchne dole...
Zobraziť komentár 27.02.2015 - 13:27:55
00
podla prispevkov najvacsia demolacia od roku 2012 :D

Ee, este len bude a nebude to sedlovka :lol:

Inak jazdit s povolenym upinakom by mohlo byt riesenie, len treba byt trpezlivy. Ono to nevydrzi takto zakusnute stale. Karbon s hlinikom sa spolu nespoja.
Zobraziť komentár 27.02.2015 - 14:07:19
03
ten sustruznik mi zatial pripada ako najrealnejsie riesenie... ked ju odsustruzis dostatocne na tenko nemal by problem ju uz odtial dostat... :)

Miso: vystruznik a vystruzovanie, nie sustruznik a odstruzovanie ;-)
To len aby si do buducna vedel, ze ide o dva rozlicne druhy trieskoveho obrabania.
Zobraziť komentár 27.02.2015 - 14:16:11
02
omg matvej :D
ale nic, on myslel len lozisko ramu, to najvacsie pri stredovom zlozeni. uz to riesim s Danom.
Zobraziť komentár 27.02.2015 - 14:27:31
00
ked vymenis prevodnik daj fotku stareho hodi sa k tej kladke co si davnejsie daval :lol:
Zobraziť komentár 27.02.2015 - 14:33:18
01
ale prosim ta neprehanaj ;) tento aktualny prevodnik este zdaleka nie je domrtva. horsie vsak je, ze sa mi ho nepodari vymenit, lebo ho blokuje mensi prevodnik, na ktorom som totalne strhol jeden srob. bude to treba odvrtat.
Zobraziť komentár 27.02.2015 - 14:37:03
00
sedlovku tiez zjazdit domrtva a je po probleme :D
Zobraziť komentár 27.02.2015 - 14:38:05
00
a ***** zase tu bude 5 strán o odvrtávaní prevedníka :-)
Zobraziť komentár 27.02.2015 - 14:38:40
08
Kazdy prevodnik, kde ma zub na vysku aspon 1mm je este v pohode :D
Zobraziť komentár 27.02.2015 - 14:39:32
00
vtipni ste :)
nj tie prevodniky dnes nic nevydrzia, akoby boli z lepenky
Zobraziť komentár 27.02.2015 - 14:41:26
00
Rasto Šak ale si v leine ,,DEMOLACIE "
Aj tak sa není o čom baviť tak sa aspoň zabávame .čí? :) :)
Zobraziť komentár 27.02.2015 - 14:42:31
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up