zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
No, popravde mam v tom trosku zmetok. Co som doteraz nastudoval, tak su original bezdusove systemy/normy a daju sa aj prerobit klasicke rafiky na bezdusove. Ale nie vsetky. Takze sa spytam konkretne, je mozne odstranit dusu (tak aby som mal tlak v plasti
http://www.wtb.com/products/tcs-rim-tape
http://www.wtb.com/products/tcs-rim-tape
Dakujem za odpoved. Cize rafik je OK, musim menit plaste? Na WTB stranke som sa nedocital o wolverinoch ci su UST alebo TL Ready.
ale aby som nebol len vtipný tak ak ti koleso často mäkne tak zrejme niekde fučí a tadial zároveň uniká aj tmel pri pokuse zabrániť fučaniu ... v tom prípade dolej kľudne aj bez kontroly
a druhá vec, no tubes tmel je tekutý takže ak ločká je tam ak neločká nie je tam
ak mas biele latexove mlieko, tak nic nehrozi. je tam cpavok, ten je sice "toxicky", ale rychlo prchavy. stano aj joe ponukaju aj nejaku ediciu "ekologicku", ktora obsahuje menej cpavku.
ako su na tom modre a zelene slizy (kenda, bontrager...) s odburatelnostou neviem, asi trochu horsie.
ako ale jasne, cpavok je silne toxicky, napr. pre vodne organizmy a pod. ale ked ti pri servisovani vytecie za panaka tmelu na chodnik, tak sa cpavok vypari a ostane tam latexova machula, to je vsetko. ak sa vsak prevrhne na dialnici cisterna s latexovym mliekom a to natecie do pstruzieho potoka, tak asi to bude problem.