Preto mali naklady, lebo urobili chybu pri zapise cisla. To ze si sposobili sebe problem, zakaznika nema co zaujimat - ale popritom poskodili aj samotneho zakaznika a ak to obchodnik nie je ochotny nijako kompenzovat tak by som tam uz v zivote nekupil ani dusu v zlave. A potom moze este zacat vyplakavat, ze direct sale a eshopy krivia trh a bude to dokonale...
Prepac, ale toto si mal skontrolovat zakaznik sam.
Okrem toho, pozri si podmienky 3 rocnej zaruky GT:
"During the duration of this limited warranty,
GT will either repair any defective frame or component,
or, at our option, replace any defective frame or component with the same or most nearly comparable model or component then available."
Takze aj podla samotnych podmienok predlzenej zaruky GT bola tato reklamacia vybavena vporiadku, nakolko o tom, ci bude
komponent vymeneny, alebo len opraveny, rozhoduje samotny vyrobca - NIE ZAKAZNIK!
Okrem toho po opatovnom precitani toho listu - sa tam pise ze reklamaciu uznal distributor, a teda pochybenie predajcu nemalo vplyv na riesenie reklamacie.
Podla podmienok predlzenej zaruky GT teda tento sposob riesenia reklamacie zakaznik MUSI akceptovat - jedine co moze podla mna namietat je kvalita odvedenej prace - a to uz fakt netusim kto to bude posudzovat. Pokial si neda spravit znalecky posudok a nepreukaze ze oprava je nedostatocna, podla mna nema najmensiu sancu s tym nieco spravit.
..ale uz tuto OT diskusiu uzavrime, dohodneme sa ze sa nezhodneme a hotovo - ja v tomto pripade nevidim ziadne nekorektne spravanie predajcu