ale on sa tam chcel dostat od cestujucich kde by sekera podla mna nemala byt. nechcem konspirovat ale je to divne. nemohol ten "zly" kopilot byt s nejakeho dovodu mimo vedomia?
27.03.2015 - 14:37:52
00
Nemohol. Uz to bolo velakrat napisane - kopilot zvnutra kabiny musel aktivne blokovat otvorenie dveri zvonku. Bez jeho pricinenia by sa do vnutra dostali.

How To Lock and Unlock Airbus A320 Cockpit Door - Description and Procedures thumb_up0thumb_down
27.03.2015 - 14:47:15
00
a nejaky nadradeny kod v pripade tejto situacie?hmmmm, sa mi nezda,ze toto nikoho nenapadlo,za celu tu dobu lietadnia v EU,resp. prebrat kriteria ako maju v USA,ako spominal PhilJ ohladne zakazu pritomnosti iba 1 clena posadky
aj tak je to cele smutne,ze sa musi nieco udiat,aby sa robili opatrenia, ci je to letecky,jadrovy,automobilovy apod priemysel
27.03.2015 - 17:32:25
00
Je zaujímavé sledovať debaty profesionálnych pilotov ako ich napr. frustrujú arogantní TSA agenti a molestujú ich za fľašu vody v kufríku, pritom - ako sa vyjadrili viacerí z nich: "Čo chcú dokázať s tými kontrolami? Že nemám prepašovať do kokpitu zbraň??? Ale ja držím v ruke knipel, ak sa rozhodnem zabiť všetkých na palube, tak mi v tom nikto nezabráni..." To som čítal vlani v lete, keď takto v Namíbii napikoval pilot úmyselne do zeme. Tiež vymkol kapitána a ten sa nevedel dostať cez dvere. Ten samovražedný pilot sa dokonca hlásil u manažérov 2 týždne pred incidentom, že by chcel byť vyškrtnutý z letov kvôli psychickým problémom. Ale oni trvali na tom, že bude lietať ďalej a tak to aj dopadlo. Ale ani traja piloti v kokpite nič negarantujú, ako ukazuje prípad letu Federal Express 705. Veľa nechýbalo a zabili by sa všetci.
27.03.2015 - 18:07:40
00
na palube lietadla je naozaj sekera?


Pre francúzsky denník Le Figaro pilot airbusov Patrick Magisson tvrdí, že vzhľadom na bezpečnostné podmienky má sekera na palube lietadla veľmi hrubú čepeľ a nie je ostrá.
Je špeciálne vytvorená tak, aby sa pomocou nej dalo dostať cez stenu lietadla v prípade požiaru, no zároveň jej tvar je prispôsobený tomu, aby nemohla spôsobiť väčšie škody.
„Od 11. septembra (2001) býva sekera umiestnená v kokpite, ale je možné, že v rôznych spoločnostiach sú tieto predmety umiestnené na rôznych miestach v lietadle,“ hovorí Magisson.
http://www.sme.sk/c/7721441/pilot-germanwings-sa-zrejme-pokusal-dostat-do-kokpitu-sekerou.html
27.03.2015 - 18:10:30
00
a nejaky nadradeny kod v pripade tejto situacie?


Tým by sa zvýšilo riziko, že niekto sa počas návštevy toalety zmocní pilota a pod hrozbami ho donúti otvoriť. To isté by hrozilo, ak by kód mala nejaké letuška. Skôr sa uvažuje nad tým, že piloti budú mať svoje WC a pancierové dvere budú až tam. Ale z pohľadu nákladov je toto nepredstaviteľné riešenie. Zo štatistického hľadiska je dnešné riešenie najlepšie. Kvôli politikom sa teraz začnú "prijímať opatrenia", ale všetko to pôjde mimo podstatu.

hmmmm, sa mi nezda,ze toto nikoho nenapadlo,za celu tu dobu lietadnia v EU,resp. prebrat kriteria ako maju v USA,ako spominal PhilJ ohladne zakazu pritomnosti iba 1 clena posadky
aj tak je to cele smutne,ze sa musi nieco udiat,aby sa robili opatrenia, ci je to letecky,jadrovy,automobilovy apod priemysel

Spomínaná katastrofa v Namíbii bola v aerolinkách, kde je povinnosť vpustiť niekoho z palubného personálu do kokpitu, ale oni to ignorovali a aj tak je otázne, čo by si ten človek počal? Začal by samovražedného pilota mlátiť? A čo keď má samovražedné sklony práve ten člen posádky?
27.03.2015 - 18:39:22
00
naklady vs zivoty tych,ktori takto neprezili= dobre uvazovanie :( nemyslim teba Pali
nuz,my to nezmenime......dufam,ze mudre hlavy casom na nieco pridu
27.03.2015 - 19:22:06
00
Treba si vygoogliť výraz "beancounter" v súvislosti s leteckou dopravou...
Ale to predsa existuje aj v iných oblastiach. V dôchodkovom poistení používajú poisťovne nasledovný odborný výraz:

"Riziko dlhovekosti"
27.03.2015 - 21:01:10
00
zakazat vsetky lietadla auta vlaky atd a vsetci budu chodit pesi :) abo na biku :)
27.03.2015 - 22:30:43
01
ahojte, potreboval by som pomoc od BA a okolia, potrebujem sa dostať DNES do Rusoviec z Hl vlakovej stanice cca okolo 12:00, viete mi povedať ake spoje resp. kadiaľ a čo mám použiť/využiŤ? veľmi by som bol vďačný pretože to vôbec nepoznám ĎAKUJEM VEĽMI PEKNE
28.03.2015 - 09:06:28
00
Nie som z BA, ale existuje takáto pomôcka
http://imhd.zoznam.sk/ba/planovac-cesty-vyhladanie-spojenia.html?spojenieodkial=Bratislava+hlavn%C3%A1+stanica&z1k=z105425&spojeniekam=%C5%BDST+Rusovce&z2k=z4030
28.03.2015 - 09:11:45
01
cez mobil nejestvuje tlacidlo "oznacit ako precitane" ?
28.03.2015 - 09:59:29
00
Neviem ako v Lufthanse, ale v inych spolocnostiach to funguje tak, ze firma si najme doktora, ktory podrobne zmapuje stav noveho zamestnanca, vratane anamnezy a psychyckeho stavu a da zamestnavatelovi odporucanie - ano/nie (na konkretnu cinnost, ktoru sa chysta vykonavat). Zdravotne zaznami zamestnavatel neuvidi, drzi ich doktor. Myslim ze v pripade sudu by ich doktor mal poskytnut, inac plati lekarske tajomstvo...


samozrejme s tymto suhlasim, skor ma vsak sokovali tvrdenia ze piloti Lufthansy prejdu len akousi "vstupnou kontrolou" ich psychickeho stavu a potom sa o nich uz nik roky nezaujima co je na letecky priemysel a moznost ze za nimi sedi 500+ pasazierov ( Airbus A380 ) dost pritiahnute za vlasy. teda ani nie ze pritiahnute za vlasy, ale z mojho pohladu je to obrovska diera v akomsi bezpecnostnom systeme tej ktorej aerolinky. vsade si moze clovek precitat ako je vraj praca pilota psychicky narocna ( stres kvoli zodpovednosti za pasazierov a material, odlucenie od rodiny atd...), akou neskutocne dlhou a narocnou procedurou musi clovek prejst aby nakoniec ziskal opravnenie pilotovat dopravne lietadlo a...letecke spolocnosti sa potom nezaujimaju hlavne o psychicky stav svojich pilotov?
28.03.2015 - 12:14:33
01
cez mobil nejestvuje tlacidlo "oznacit ako precitane" ?

Samozrejme existuje. Dole pod temami.
28.03.2015 - 18:20:37
01
a taketo nieco v hornej casti Obsah fóra » Ostatné » O hocičom ... ci som slepy? aby sa vedel clovek vratit spat rychlejsie: zakazdym som musel prejst dole.....mozno to nevidim a mylim sa...
28.03.2015 - 19:15:54
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up