matt: ked uz mas aj kluky tak chod vyskusat tie SLR a dopis aj o nich nejake info mali by perfektne brzdit "kvalitná bazaltova brzdná plocha zaručujúca skvelý brzdný účinok a dlhú životnosť. ":)
01.04.2015 - 15:19:21
00
Ja len take info....Par stranok dozadu som tu mal problem s montazou stredu na novy ram..Tak nakoniec to vyriesil za 5 min. p. Kolarik v Atacame na Kolibe. Kukol na zavit-okomentoval to slovami "tak to si mohli dat trosku viac zalezat" ...a prerezal novy. A bolo to...Ake jednoduche. Velka vdaka mu. Dufam, ze to bude OK.
01.04.2015 - 17:33:06
01
Tak vieš, keď kupuješ rám za 120€, treba od neho aj toľko očakávať... Ja osobne by som do toho nešiel, už za 230€ sa dajú po výpredajoch zohnať veľmi slušné rámy, napr. taká Merida Scultura AL, ktorá je niekde úplne inde po všetkých stránkach...
01.04.2015 - 18:16:48
00
ten ram nestal 120eur. Som spominal kolko stal??....v katalogu stoji 233eur bez prednej vidli + vidla nejakych 80-90eur...cize okolo 320-330E. Ale bolo to cez kamosa, takze som to mal o daco lacnejsie.
01.04.2015 - 18:49:09
00
Terazky sa musím junáčika zastať... Každý nový rám môže mať zvyšky farby na závitoch, prípadne dosadacích plochách ložísk (misiek). Jedno, či je to rám za 200 E alebo za 2000 E. Takže pred skladaním je treba závity jemne prebehnúť závitníkom a dosadacie plochy jemne prefrézovať. K tomu však treba mať potrebné náradie - ak to chce niekto skúšať doma, nevybavený, môže dopadnúť veľmi zle...
01.04.2015 - 18:58:44
01
ten ram nestal 120eur. Som spominal kolko stal??....v katalogu stoji 233eur bez prednej vidli + vidla nejakych 80-90eur...cize okolo 320-330E. Ale bolo to cez kamosa, takze som to mal o daco lacnejsie.


Johnny budem rad, ked sa s nami po dlhsej dobe jazdenia podelis o dojmy z ramu/kompletneho bicykla. Na kvalitu "remeselneho" prevedenia tychto ramov firmy Xidesheng veru boli obcas staznosti ... Tie nedostatky mohol Spyder pri vystupnej kontrole odstranit, ale chyba sa vyskytne aj u vacsich znaciek, mne tak prisli nedorobky na CUBE a tiez som musel behat s pilnickom :-) ...
01.04.2015 - 21:10:35
00
Tak to teda pardón, ja si spomínam asi tak dva roky dozadu, keď stál Spyder 120€... Možno to je tou infláciou :)
01.04.2015 - 21:19:40
00
O.T.: po dnešnom výplachu konštatujem, že ani AL brzdná plocha nie je zárukou dobrého, nie, opravujem, vôbec nejakého brzdného účinku. A to ja blbec, keďže sa blýskalo ako besné riešil cestu skratkou /12%klesaním/. Áno, Joko, okolo hasičskej zbrojnice.
01.04.2015 - 21:22:14
00
A čo poviete, chlapci na rám BASSO-reef, AL rám, vidla predná carbón, zadná stavba carbón?
01.04.2015 - 22:01:45
00
Ja viem aké problémy sú s karbonóvými brzdovými plochami. Mám to prakticky a aj teoreticky naštudované. Do no name číny by som tu nešla ani náhodou. Minulý rok som jazdila Vision Metron 40. A sú to najlepšie kolesá aké som kedy jazdila. Ale ja mám teraz na cesťáku kotúčové brzdy a tak ma brzdná plocha ráfkov a prehrievanie vôbec nezaujímalo. Ale dúfala som, že základné veci ako vyváženie ráfkov sú aj u no name čínskych malovýrobcov vyriešené. A nie sú :)

Mohla by si mi prezradiť aké čínske kolesá presne máš? Nemôžem to tu nikde dohľadať.
01.04.2015 - 22:48:56
00
A čo poviete, chlapci na rám BASSO-reef, AL rám, vidla predná carbón, zadná stavba carbón?

Ze ja by som sa vyhol lepenym ramom.
01.04.2015 - 22:52:03
01
Ja tiež, aj keď Basso je Basso :) Ale radšej celohliník.
01.04.2015 - 22:59:20
00
Mohla by si mi prezradiť aké čínske kolesá presne máš? Nemôžem to tu nikde dohľadať.

Nerozumiem otázke. Akože mám napísať značku No name čínskych kolies?
01.04.2015 - 23:20:20
00
nvm ale niekto to vyrobit musel ,respektive to niekto predal a ten sa musel aj nejak volat este aj keby tie kolesa padali z neba da sa otom hovorit ako o dare bozom :) takze no name nikdy nieje no name
02.04.2015 - 00:47:47
00
áno tak som to myslel,

Kristina, nechaj tak.
02.04.2015 - 06:17:09
00
keyboard_arrow_up