Otázka na skúsenejších
7. apríla som obdržal správu, či je mnou predávaná
sedlovka Pells stále na predaj, po pár mailoch bola odoslaná na dobierku. Konkrétne 9. apríla. Na druhý deň prevzatá kupujúcim.
Dnes, 15. apríla, som obdržal mail, že som predal prasknutú sedlovku. Takéto konanie pre 15e (- poštovné) je z hľadiska mojej pozície tu (dĺžka registrácie, pôsobenie v redakcii, ďalšie inzeráty atď) samozrejme nezmyselné.
Z fotky kupujúceho je vidieť otlačenie od objímky, lom nad úrovňou
objímky a prasklinu ktorá je podľa môjho názoru zhodná s výrezom na ráme = poškodenie veľkým uťahovacím momentom. Sedlovku som pred zabalením čistil a kontroloval, nakoľko ide o hlbokú prasklinu, nebolo možné prehliadnuť, i keď túto vec nemám ako zdokumentovať
Ako sa podľa vás v takejto situácii zachovať, keďže sa ma tu kupujúci snaží vodiť za nos?