Epicon má dlhú negatívnu pružinu,mám jeden zo zdvihom 100 mm na biku pre syna,ak ho nafúkam na jeho váhu 35 kilo,tlak 35 PSI,tak zdvih je 70 mm-je to vlastnosť tejto konštrukcie-ak chceš mať viac zdvihu pri nízkom tlaku,prerob ho akože na 120 mm-je to jednoduché,potom bude reálny zdvih cca 105 mm
21.04.2015 - 11:16:09
01
Ja mam na 26" tu pruzinu zlozenu z dvoch casti - co by sa stalo, keby tam bola iba jedna?
21.04.2015 - 11:28:40
00
asi by pri návrate zo zdvihu klepala,ale vyskúšaj,je to hotové za pár minút
21.04.2015 - 11:43:58
00
Ja som si teraz znizil zdvih na 120mm a pri zamknuti mi klepe. Ale este som sa nemal cas pozriet na to, ze preco. Zatial ma to len stve:-(
21.04.2015 - 11:45:55
00
asi by pri návrate zo zdvihu klepala,ale vyskúšaj,je to hotové za pár minút


a zdvih by sa o dlzku tej pruziny zvysil nie?
21.04.2015 - 11:48:33
00
Aha, ved vlastne ano. :-(
21.04.2015 - 12:51:35
00
btw. pan z SR, ktoremu bolo sice absolutne jedno ze dostava feedback na zamyslenie od koncoveho uzivatela mi poradil, ze pod ventilom je nejaky spacer, ktoreho upravou dlzky by sa mohol zvacsit objem komory a eliminovat moj problem. Tzn. pri tom tlaku ktory mi vyhovuje by som ziskal nejake cm zdvihu. Ked to vyskusam, dam vediet.
21.04.2015 - 12:55:39
00
Spacer? Netusim co tam je, ale toto by mohlo byt presne to, co mi chyba vidla pri 140mm behala uplne super aj na nizsom tlaku a bola krasne citliva, ale pri znizeni zdvihu ju musim nafukat na viac aby nesla na doraz a potom zase nieje taka citliva.
21.04.2015 - 13:05:11
00
tmu sa vraví nízka progresivita,na Epicone ju lahko zvýšiš,proste doleješ do vzduchovej komory hustý olej,pridaj najprv 10 ml,vyskúšaj,ak bude treba,dolej ešte 10 ml atď...
21.04.2015 - 13:40:45
00
Pridal som husty olej a ked som ju po dvoch tyzdnoch otvoril, tak tam uz nebol. Ale tlak drzi, tak uplne nechapem.
21.04.2015 - 13:44:49
00
dano, co by tam ten olej mal robit, okrem znizenia objemu komory? nerypem, pytam sa, lebo mi to nedava zmysel. zatial :)
21.04.2015 - 14:30:14
00
A nejde nahodou presne o to?
Zmensi sa objem a tym padom pri rovnakom zanoreni bude dostupny mensi objem a vysledny tlak bude vyssi, cize nepojdem na doraz? Len ako ukecat ten objem aby tam ostal
21.04.2015 - 14:38:47
00
pride mi to to iste ako ked nechas 120 a prifuknes. akurat v tomto pripade budes mat 140 ale pouzitelnych stale len 120
21.04.2015 - 14:44:16
00
Bude to ma iny priebeh.
V pozicii ked nebude vidlica zmacknuta to bude mat 120.
A v pozicii zanorenia na 80% uz bude o dost mensi objem a tym padom vyssi tlak a nepojdes na doraz.
Tolko toeria.
21.04.2015 - 15:23:17
00
tak je to,čím menší objem komory,tým viac rastie progresivita (teda tlak) pri stláčaní,dá sa tak vyladiť priebeh tak,ako komu vyhovuje-olej vo vzduchovej komore by mal vydržať dlho,minimálne niekolko mesiacov,ak mizne,treba pozrieť tesnenie piestu
21.04.2015 - 15:49:05
00
keyboard_arrow_up