Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Epicon má dlhú negatívnu pružinu,mám jeden zo zdvihom 100 mm na biku pre syna,ak ho nafúkam na jeho váhu 35 kilo,tlak 35 PSI,tak zdvih je 70 mm-je to vlastnosť tejto konštrukcie-ak chceš mať viac zdvihu pri nízkom tlaku,prerob ho akože na 120 mm-je to jednoduché,potom bude reálny zdvih cca 105 mm
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 11:16:09
01
Ja mam na 26" tu pruzinu zlozenu z dvoch casti - co by sa stalo, keby tam bola iba jedna?
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 11:28:40
00
asi by pri návrate zo zdvihu klepala,ale vyskúšaj,je to hotové za pár minút
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 11:43:58
00
Ja som si teraz znizil zdvih na 120mm a pri zamknuti mi klepe. Ale este som sa nemal cas pozriet na to, ze preco. Zatial ma to len stve:-(
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 11:45:55
00
asi by pri návrate zo zdvihu klepala,ale vyskúšaj,je to hotové za pár minút


a zdvih by sa o dlzku tej pruziny zvysil nie?
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 11:48:33
00
Aha, ved vlastne ano. :-(
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 12:51:35
00
btw. pan z SR, ktoremu bolo sice absolutne jedno ze dostava feedback na zamyslenie od koncoveho uzivatela mi poradil, ze pod ventilom je nejaky spacer, ktoreho upravou dlzky by sa mohol zvacsit objem komory a eliminovat moj problem. Tzn. pri tom tlaku ktory mi vyhovuje by som ziskal nejake cm zdvihu. Ked to vyskusam, dam vediet.
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 12:55:39
00
Spacer? Netusim co tam je, ale toto by mohlo byt presne to, co mi chyba vidla pri 140mm behala uplne super aj na nizsom tlaku a bola krasne citliva, ale pri znizeni zdvihu ju musim nafukat na viac aby nesla na doraz a potom zase nieje taka citliva.
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 13:05:11
00
tmu sa vraví nízka progresivita,na Epicone ju lahko zvýšiš,proste doleješ do vzduchovej komory hustý olej,pridaj najprv 10 ml,vyskúšaj,ak bude treba,dolej ešte 10 ml atď...
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 13:40:45
00
Pridal som husty olej a ked som ju po dvoch tyzdnoch otvoril, tak tam uz nebol. Ale tlak drzi, tak uplne nechapem.
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 13:44:49
00
dano, co by tam ten olej mal robit, okrem znizenia objemu komory? nerypem, pytam sa, lebo mi to nedava zmysel. zatial :)
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 14:30:14
00
A nejde nahodou presne o to?
Zmensi sa objem a tym padom pri rovnakom zanoreni bude dostupny mensi objem a vysledny tlak bude vyssi, cize nepojdem na doraz? Len ako ukecat ten objem aby tam ostal
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 14:38:47
00
pride mi to to iste ako ked nechas 120 a prifuknes. akurat v tomto pripade budes mat 140 ale pouzitelnych stale len 120
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 14:44:16
00
Bude to ma iny priebeh.
V pozicii ked nebude vidlica zmacknuta to bude mat 120.
A v pozicii zanorenia na 80% uz bude o dost mensi objem a tym padom vyssi tlak a nepojdes na doraz.
Tolko toeria.
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 15:23:17
00
tak je to,čím menší objem komory,tým viac rastie progresivita (teda tlak) pri stláčaní,dá sa tak vyladiť priebeh tak,ako komu vyhovuje-olej vo vzduchovej komore by mal vydržať dlho,minimálne niekolko mesiacov,ak mizne,treba pozrieť tesnenie piestu
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 15:49:05
00
keyboard_arrow_up