zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
potom som zacal pouzivat trochu odolnejsie verzie plastov a od vtedy som nemal problem
že toto: http://www.loctite-henkel.sk/katalog/cistenie-a-odmastnovanie/rucne-cistenie/loctite-sf-7200-400ml-odstranovac-lepidiel-a-tesneni/
Risknúť to? Gate inak pôjdu čoskoro asi do koša.
alebo toto: http://papieroveutierky.sk/na-cistenie-kobercov-a-calunenia/gumex-odstranovac-zuvaciek-250-ml-%5Bid%3D212.08004%5D.html?ItemIdx=1
s týmto nemám čo stratiť
Moje aktualne skusenosti od minulej nedele (7dni, 5vyjazdov, cca 220km/4500vyskovych)
predne koleso: WTB NineLine 29x2,25 TCS - bez straty tlaku (2.0bar)
zadne koleso: WTB Nano 29x2,1 Race - strata tlaku cca 0,2bar (1.9bar z 2.1 bar)
(tmel WTB TCS)