Nejde len o gramy, ale aj o ten sialeny valivo - deformacno - treci odpor, co by ta vlozka v pneu sposobovala...
14.07.2015 - 11:02:54
00
Správne namontovaný bezdušový systém nemôže byť problém. Odkedy som pred viac ako 6 rokmi opustila duše na MTB, neviem čo je defekt. Problém je väčšinou v tom, že sa niekto snaží presvedčiť nekompatibilný ráfik, alebo plášť aby sa stal bezdušovým. Alebo si nedá dostatočný pozor na to, aby hlavne na začiatku keď montuje nový plášť dobre utesnil mliekom. Už som sa stretla aj s takými, čo nevedeli nalepiť pásku, alebo spravili takú dieru na ventil, že im tadiaľ potom unikal tlak. A pritom fakt si väčšinou stačí prečítať návod na montáž a dodržiavať pár základných pravidiel. Jazda na na bezdušákoch je potom neporovnateľná oproti dušiam.
14.07.2015 - 11:05:59
09
Ja mam uz prvy defekt za sebou a mozem povedat, ze nebyt nutnosti dofukat, tak si ho ani nevsimnem. Cize ja som po prvom mesiaci rozhodne spokojny.
14.07.2015 - 11:26:52
00
Nemôžem si pomôcť. Možno len smola ale ľudia čo ma poznajú vedia, že nad bikom strávim nenormálny čas a musí byť tip top. Ako človek biker ovplyvní lepenie tmelu (Joes, No Tubes a zo zúfalstva pri konci aj nejaký no name) alebo rez z boku plášťa? (Tri krat od jari)... Nemôžem si pomôcť, pri dušiach som mal problém len so "snake" defektami a zalepil som a šiel ďalej .... Nuž, nemusí ísť každý s davom .... :)
14.07.2015 - 19:07:21
00
Nuž každý by mal voliť druh plášťa dla podmienok, ktoré jazdí... Ak často režeš bočnice, tak si mal rovno kúpiť verziu SnakeSkin/Protection/EXO a pod.
Nemôžeš čakať že ti tmel sám od seba zalepí rozrezanú bočnicu, tobôž nie na nejakých papierových plášťoch typu EVO/LiteSkin/RaceSport/Supersonic...
(Ak režeš bočnice aj "obrnených" plášťoch, tak sa ospravedlňujem, tam už pomôže len zlepšiť techniku)
14.07.2015 - 19:13:25
00
no ja som bol nuteni nedavno nahodit dusu pretoze som mal maly tlak a pri zjazde som rozflakal rafik a sekol na patke plast a hned po nasadnuti bol citit rozdiel s tou dusou to proste tak akosi plava ja uz by som sa nevracal k tomu. osobne som nemal ziaden problem s tmelom vzdy to zalepilo aj po roku co som mal otvoreny ziadne patalie ziaden jezko skladovany normalne v garazi ci leto ci zima. vzdy som pri prerabke pouzival ale aspon TLR plaste ziadne obycajne a tak isto som musel riesit aj rafky proste nie na kazdy to sadne len s paskou. naposledy inak co som lepil notubes pasku tak pocitovo asi najhorsia co som drzal v ruke som zvedavy co to vydrzi.
14.07.2015 - 19:18:32
00
Takto sa mi asi najlepsie dolieva

Prílohy:

_DSC4977.jpg
_DSC4977.jpg 470.46 KiB 1 thumb_up0thumb_down

14.07.2015 - 19:40:47
00
Potom daj vedieť ako si dopadol. Aj keď už som zmierený s tým, že z tohto to dole nedám :(

Keď som čistil trochu bike od tmelu, zistil som, že mu nechutí tech. benzín, takže som sa dal aj do čistenia gatí. Ešte to nie je 100% a asi nebude, ale možno jazditeľné už hej :) Ale idem skúsiť aj čistiareň, či tam nemajú dajakú chemikáliu, keď na to zeberá benzín, možno čím tam čistia olejové škvrny.
14.07.2015 - 19:47:03
00
Ja ho dolievam cez ventil ale stalo sa mi teraz naposledy že som spustil aby som mohol doplniť a petky plašťa sa mi odpojili od ráfiku. No nemohol som dofukať. Zase na benzinovú pumpu a tam v poho. To odpojenie od rafiku bolo tým že chodím na cca 2-2,3 baroch?
14.07.2015 - 19:50:56
00
Ale idem skúsiť aj čistiareň, či tam nemajú dajakú chemikáliu, keď na to zeberá benzín, možno čím tam čistia olejové škvrny.

Skusil by som tu čistiareň. Oni tušim používaju niečo ako tetrachlor alebo niečo take. Mal som to , bolo to lepšie ako benzín a aj to tak smrdelo akoby si vošiel do čistiarni ešte v dávnejších časoch. :)
14.07.2015 - 19:56:25
00
Ja som zvolil preto tuto taktiku lebo ked dolievam WTB tmel, tak sa furt upchava vo flasi. Stale som to musel vyberat a prepchavat sparatkom. Cize vela bordelu vzniklo a len nervy okolo toho. Okrem toho ked ten tmel pretrepem tak riadne speni a neviem kolko som potom dolial.
14.07.2015 - 19:57:11
00
Skusil by som tu čistiareň. Oni tušim používaju niečo ako tetrachlor alebo niečo take. Mal som to , bolo to lepšie ako benzín a aj to tak smrdelo akoby si vošiel do čistiarni ešte v dávnejších časoch. :)

chlór spraví z čiernych gatí biele, nie :?:
14.07.2015 - 19:58:54
00
Vcera som koli testu cistenia oblial tmelom stare termotricko, dnes (aby to dobre zaschlo) som skusil aceton a podla mna je vysledok uspokojivy, este pokam ci to vydrzi aj tricko :)
tmel no tubes
14.07.2015 - 20:04:12
00
No ja som s tým čistil všetko. Ale pesný názov neviem iba ako som spomenul. Ale myslím že s takým chlorom to nemalo nič spoločne. Ako hovorím aj smrdelo to tak pekne ako v starích čistiarňach. A koniec koncom keď to používali v čistiarňach tak hmmm? Skus tu čistiareň a uvidiš.
14.07.2015 - 20:07:08
00
Buď tetrachlór alebo perchloretylén. Vyčistí aj poriadne zaolejované montérky :D
14.07.2015 - 20:11:28
00
keyboard_arrow_up