A ako vymenis filter bez toho by si vypustil olej? :-) ;-)

Druha otazka je viazanie vody - pocul som nejake teorie, ze nove oleje ju uz neviazu, ale nic na 100% overene, takze pekne menime.
17.08.2015 - 15:04:30
00
vacsina aut uz dnes pouziva papierovu vlozku a ked ju menis, olej vypusteny byt nemusi... a ked ma plechac, nikdy nieje nizsie jak hladina oleja pri zhasnutom motore :-)
17.08.2015 - 15:08:38
02
Ja som pocul o nejakych 2.0TSi ze zozeru aj liter oleja na 1000km :) samozrejme je to v norme takze chyba to nieje, ale mne to normalne nepride...
ano prava poctiva Skoda a VW vyrabana v Madarsku... 1l/1000km v norme nie je, moj 2001 rocnik Fiat Punto Sporting 0,4l na 12000km, 2x rozvody,1 vyfuk,1 palivove cerpadlo=slape jak hodinky
Ja som zvedavy dokedy bude slapat moj seat 1.8tsi 83000km... vymenil som preventivne iba vodnu pumpu
17.08.2015 - 16:31:29
00
Tie rozvody skacu hlavne preto lebo ludia zvyknuti z atm. benzinov ze naco menit olej v intervale, ved mozem o 5 tisic pretocit.. Uz samotny longlife interval je pre ten motor smrt, lenze je tam aj turbo ktore si tiez nejake to deci oleja potiahne.. A ked napinak retaze nema tlak oleja pri starte tak logicky nedosponuje a skocia rozvody..
inak k tej spotrebe oleja, tyka sa to v podstate kazdeho turbomotora, ak je v kybli turbo, nie je problem aj 2litre oleja na 1000km.. niektoré 2.0TDI PD túto hodnotu v pohode dosiahli..
Ale to uz je hazard, moze to chytit na olej a ak sa to nestopne(da sa iba s manualom) tak motor vyhuci az sa zadre..
17.08.2015 - 16:43:26
00
treba si vyberat vyrobcov ktory robia motory nie srandy o objemu dobre ze nie malej flasky rajca. aj ked je pravda ze ani tie nie su bez chyby vid problem s vackou na mazdackom diesly 2.2. najvacsi vysmech v tejto downsizingovej ere je superb s 1.4TSI.... k tomu ani niet co dodat. asi im ide o nastartovanie trhu s autami. tieto hrkalky ako aj 1.6TDI uz nestocis zo 400t na 140t a nepredas ako cukrik lebo sa to 400t ani nedozije... celkom som zvedavy na trh jazdeniek tak o 5 rokov.
17.08.2015 - 17:48:29
00
na objeme nezalezi, vid 5.0 TDI, 3.0 dCi a pod...
17.08.2015 - 17:58:26
00
ale zalezi.. v tomto maju americania pravdu - objem nicim nenahradis. ani 4 turbami.
17.08.2015 - 17:59:35
00
europa nie je amerika..ked tu zdrazie benzin tak slovensko nejde zbombardovat a obsadit nejaku ropnu velmoc ... a tiez to tam uz nie je ziadna slava.. ale k teme link a vsimnut si napr BMW, toyotu, subaru...
17.08.2015 - 18:04:17
00
samotna podstata downsizingu je niekde inde - emisie..
17.08.2015 - 20:02:06
00
ano,ale nizsia zivotnost -vyrobime viac motorov a pri tom emisie "nevznikaju" pravdaze :P
17.08.2015 - 20:09:51
01
. ale k teme link a vsimnut si napr BMW, toyotu, subaru...

ale subaru diesel, a to už neni subaru :P no neni sa prečo diviť, to sú ich prvé diesel motory :)
18.08.2015 - 07:21:48
00
skoda ze nie je pravidlom ze mensie motori maju nizsiu spotrebu.. skor naopak. taky 2.5 benzin ide vacsinu casu na 50% vykonu kdezto z 1.2 tahas aj posledneho osla aby si z toho nieco vydoloval. zivotnost ide potom rapidne dole... ale o to ide viac predat.
18.08.2015 - 09:55:31
05
Tak presne dobry priklad je napriklad porovnanie spotreby, ked sme sli do chorvatska na dovolenku pred par rokmi, rychlost sa sla na dialnici okolo 140-150 km/h. Octavia 2.0 benzin 7.2l/100km, Yeti 1.4TSI 10.8l/100km. Vykonnostne su tie motory velmi podobne. Papierovo to dobre ukaze tych 90kW napriklad pri tej 1.4, akurat na dialnici ten motor uz nevladze to tazsie a vyssie auto potiahnut bez toho, aby sa namahal, preto tak vypada aj ta spotreba.
18.08.2015 - 12:09:44
00
Treba kupit motor adekvatny dennemu pouzivaniu. Ak jazdim cely rok po okreskach a v meste s prazdnym autom a 2x za rok idem na dovolenku, tak nejaka 1,2-ka s turbom je IMHO v pohode.
18.08.2015 - 12:39:29
01
ak jazdím po okreskách a s prázdnym autom mi stačí atmo 1,6 :) aj na tú dovolenku.. akurát je to lenivšie, čo ale teda pri predpisovej jazde je skoro nezistitelné.. spotreba minimálne rovnaká, a poruchovosť a údržba niekde úplne inde..
18.08.2015 - 13:08:23
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up