vďaka, dá sa to kúpiť len na liter, čo je 10x viac ako využijem :/ skúsim silikónový olej ktorý sa používa do tlmičov RC autíčok, mám doma rozne hustoty od 20wt po 70wt.
03.09.2015 - 20:59:00
00
Zatovi zacal slzit olej na vidle. Je to na pravej strane hore ako sa uzamyka. Ma len cca 7 mesiacov ale nabehanych cca 1300 km. Da sa to este vyreklamovat alebo to uz nema zmysel?. Je to Rock shock XC32.
03.09.2015 - 21:10:49
00
utret a jazdit dalej, ak mal bike v nejakej polohe na ležato a lebo hore hlavou natieklo trochu z tlmenia do zamykania.. otrasmi sa to tlačí von...
03.09.2015 - 21:33:45
00
Vsak ale to utieranie uz trva cca 150 km. Nie je to vela ale pri zapraseni ti to zacne vadit lebo to vtedy vidiš. Nie nemal ho na rubi ani bokom. Kolko by mala vydrzat vidla? Aky jelimit servisu? 100 hodin?
Dik
03.09.2015 - 21:43:21
00
Mne sa to stalo na novej Pike,isla na reklamaciu museli menit lockout
03.09.2015 - 21:55:39
00
zdravím, páni, chcem sa spýtat, mam vidlu fox 32 evolution(2015), má mesiac, dnes schytala supu od korena, ozval sa naraz, a zda sa mi, ze ctd uz nie je ono, ked ju zamknem, tak este chodi cca 4cm, predtym bola tvda viac pri tomto režime, mohla ta supa zrusit tu patrónu ? diks za rozumne odpovede......
09.09.2015 - 19:55:19
00
Chcem sa spýtať ci si niekto doma servisoval zadny tlmic nemyslím tím len vymenu okruzkov vo vzduchovej komore ale aj výmenu oleja v tlmiacej casti tlmica.Nikde som nenarazil na podrobnejsie video nasiel som len tie v ktorých sa menia len tesniace krúžky vo vzduchovej komore.Zatial ďakujem
.
10.09.2015 - 09:13:23
00
o aky tlmic sa jedna?
10.09.2015 - 09:33:10
00
Ide o Fox Float ctd xv 120 mm.
10.09.2015 - 11:34:31
00
Tlmiacú časť zrejme v domácich podmienkach navyše bez skúesností nespravíš. Je tlakovaná dusíkom a mal by si probém spätne natlakovať tlmenie + dokonale ho naplniť olejom.
10.09.2015 - 11:37:42
00
neviem co je oznacenie 120mm, ale ked sa jedna o klasicky float, tak v domackych podmienkach je problem s plnenim IFP komory. uz sa to tu riesilo viackrat.
ak mas pristup k dusiku a plniacej sade (motorkarska dielna a pod.) tak ok.
prip podomacka vyroba ventilku, alebo podomacka vyroba plniacej ihlice a pumpa ktora ti vie dat tlak 400-600 psi, cize plnenie atmosferickym vzduchom. servisny kit tesneni atd. zozenies. navod krok po kroku bude asi problem, ale skus pogooglit.
alebo zveris tlmic do overenych ruk, tu na fore riesi servis uzivatel lapierre, dalej mas suspensionclinic alebo dovozca slovkolex.
10.09.2015 - 11:50:02
00
Ide o klasicky fox tlmic stym dusikom nevydim problem len bisom si to najprv chcel pozriet na nejakom videu .Doma som si servisoval motocyklový tlmic a nebol problem .
10.09.2015 - 12:16:13
00
FLOAT CTD Dish Rebuild (step by step):
http://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=170

ps: da sa najst aj podobny navod na Boost Valve atd.
10.09.2015 - 12:43:36
00
narychlo som nasiel toto: http://www.huckingkitty.com/forums/viewtopic.php?t=680
odmyslis si prerabku na autoventil. zisti si hlbku IFP pre tvoj tlmic. zisti si potrebny tlak IFP komory pre tvoj tlmic (byva to zvacsa aj uvedene na nalepke na tlmici). verzie s boostvalve telieskom idu zvycajne na 200psi, ine 400psi a niektore snad aj viac. chcelo by to spravit komplet pretesnenie novou servisnou sadou ked uz sa s tym chces piplat, resp. minimalne vymenit tesnenie IFP. i ked netusim, ci uz mas problem s tlmicom, alebo chces urobit len preventivny servis.
10.09.2015 - 12:53:47
00
hlbka IFP je uvedena v navode co som posielal vyssie, plati to pre zakladny FLOAT CTD, neviem ako su na tom ostatne typy

SIZE IFP DEPTH
5.500 x 1.000 1.450in.
6.000 x 1.250 1.670in.
6.500 x 1.500 1.880in.
7.250 x 1.750 2.100in.
7.500 x 2.000 2.310in.
7.875 x 2.000 2.310in.
7.875 x 2.250 2.500in.
8.500 x 2.500 2.740in.
10.09.2015 - 13:11:18
00
keyboard_arrow_up