Na stary bicykel som kupil nove koleso s rafikom 622-19 a plast 700x38C (40-622). Dolu uvadzam konkretne produkty. Radost z novych dielov opadla, ked som nebol schopny plast nahodit. Uz som to skoro vzdal, ked napokon, horko tazko, po 20 minutach trapenia, som lem plasta predsa prehupol cez okraj rafika. Pravdaze, pouzitim nato-urcenych montpak. (tiez v prilohe).

Neviem si predstavit ako budem riesit pripadny defekt v terene. Ten plast nebudem schopny zhodit.

Otazka je - preco je to tak?
Je to nevhodna kombinacia plastu a rafika? Z akeho dovodu?

Da sa s tym nieco robit? Je mozne ze plast casom povoli?

Dik za postrehy...

https://www.kbdmshop.sk/suciastky/rafik/rafikova-brzda/28/p-7219-rafik-28-remerx-dragon-719-l-622-19-silver
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/cesta-a-trekking/trekkingove-plaste/schwalbe-plast-g-one-allround-28-700x38c-40-622-127tpi-460g-microsk-tle-kevlar.html
https://www.kola-radotin.cz/montpaky-zefal-classic-blister

    02.03.2019 - 18:44:35
    00
    tiež som nahadzoval cestnu kevlar švabku hrubou silou a cvakol som 2x dušu, skoro ma je..blo od nervov, 3/4 hodinu nahadzovania zhadzovania
    zato napr tufo calibra 25 šiel aj prstami. lahučko rýchlo za 5min hotovo
    02.03.2019 - 18:49:48
    00
    mlaco Problém bude v nekompatibilite TLE plášťa a obyčajného ráfiku.
    Tvoje plášte idú do tebeless ráfikov, ktoré majú v strede žliabok. TLE plášť sa nahadzuje tak, že pätka sa vkladá do toho žliabku. ( v mieste žliabku je obvo ráfiku hodne menší ako pri jeho okrajoch)

    U cestných (nie TLR) je to niekedy boj. Najdlhšie odolávajú pri nahadzovaní plášťoviek.
    02.03.2019 - 18:57:18
    01
    Nie, problém som riešil veľakrát, je to spôsobené nepresnostou výroby. Rafiky sa vyrábajú ohybanim na bubne. Najprv vychádzajú väčšie rafiky a postupne sa bubon opotrebovava, zmenšuje sa aj priemer rafika.
    02.04.2019 - 08:50:14
    00
    keyboard_arrow_up